OK-34-PY OK-41-PY

OK-38-PY: Lag O1-22

OK-38-PY Op deze pagina vind je alle informatie over OK–38–PY, een Lag O1-22. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze O1-22 is vervallen op 04-10-2023 (bijna 2 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-38-PY?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-38-PY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model O1-22
Kenteken OK-38-PY, OK–38–PY, OK 38 PY (gespeld: Otto Karel Drie Acht Pieter Ypsilon)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-22 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-09-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-09-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 04-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)

Tijdlijn van de OK38PY

02-09-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
02-09-2008 Eerste toelating
03-09-2008 Vorige aanvang tenaamstelling
04-10-2021 Vorige vervaldatum apk
04-10-2022 Vorige vervaldatum apk
16-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
04-10-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O1-22 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 14.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 22.000 kg
Wielbasis 724 cm
Lengte voertuig 1090 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 952 cm
Technische maximale massa voertuig 22.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-22 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-22 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-22 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-22 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-22 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O1-22 opvragen

APK-gebreken van de OK38PY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

10-09-2020 13:34 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect

Schades bekijken van deze Lag O1-22.

Bijwerkdatum OK-38-PY

De gegevens van deze Lag O1-22 met kenteken OK38PY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O1-22?

Schadeverleden van de OK 38 PY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK38PY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O1-22 (OK38PY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-38-PY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–38–PY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WK-38-PY, een Caravelair A3303 aanhangwagen uit 1993.
  2. Verandering op plek 2: OJ-38-PY, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: OL-38-PY, een Magyar Sr 3meb oplegger uit 1999.
  4. Verandering op plek 3: OK-28-PY, een Lamberet Lvfs3???r oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OK-68-PY, een Hammar 195 S oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-37-PY, een Schmitz gotha Scf 24 g euro oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: OK-38-NY, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-38-RY, een System trailer Trsh10 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: OK-38-PX, een D-tec Ct-60-05d oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-38-PZ, een Koegel S***24 oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, P en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, P en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in OK38PY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKPY-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

02-09-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. OK-01-LB: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fpk 60 cool(sko 24)
  2. OK-03-NG: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  3. OK-43-PY: Groenewegen Dro-15-27 B
  4. OK-46-PS: Krone Sd
  5. OK-47-PS: Krone Sd
  6. OK-49-PR: Krone Sd
  7. OK-51-PF: D-tec Ct-53-04d
  8. OK-53-PR: Krone Sd
  9. OK-57-PR: Krone Sd
  10. OK-59-PS: Krone Sd
  11. OK-61-NV: Krone Sd
  12. OK-63-NV: Krone Sd
  13. OK-63-PS: Krone Sd
  14. OK-66-NV: Krone Sd
  15. OK-66-PR: Krone Sd
  16. OK-67-NV: Krone Sd
  17. OK-67-NX: Krone Sd
  18. OK-71-NV: Krone Sd
  19. OK-72-NV: Krone Sd
  20. OK-73-NV: Krone Sd
  21. OK-77-NV: Krone Sd
  22. OK-77-PP: Krone Sd
  23. OK-79-NV: Krone Sd
  24. OK-84-LD: Pacton T3-011
  25. OK-86-LD: Pacton T3-011
  26. OR-13-XS: Lag O3-39 Lt2
  27. OR-20-PL: Lag O3-39 Lt2
  28. OR-68-LJ: Berdex Ov12.27
  29. OR-76-XZ: Lag Lag
  30. OS-11-DB: Lag O3-39 Lt2

Meer Lag O1-22 op voertuig-zoeker.nl

Lag O1-22 opleggers

negentien Lag O1-22 opleggers
Bekijk Lag O1-22 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O1-22 voertuigen met gesloten opbouw

elf Lag O1-22 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O1-22 voertuigen met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.