OL-66-PF OL-69-PF

OL-68-PF: Lag O2-30

OL-68-PF Op deze pagina vind je alle informatie over OL–68–PF, een Lag O2-30. Het is een open wagen uit 2012. De APK van deze O2-30 vervalt op 14-02-2026 (over ruim 5 maanden).

Wat wil je doen met OL-68-PF?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-68-PF

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model O2-30
Kenteken OL-68-PF, OL–68–PF, OL 68 PF (gespeld: Otto Lodewijk Zes Acht Pieter Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Bijzonderheden In lange en zware voertuigcombinaties
Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 55000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-02-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-02-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-02-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Vervaldatum APK 14-02-2026 (over ruim 5 maanden)

Tijdlijn van de OL68PF

08-02-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
08-02-2012 Eerste toelating
13-02-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
12-02-2022 Vorige vervaldatum apk
12-02-2023 Vorige vervaldatum apk
12-02-2024 Vorige vervaldatum apk
14-02-2025 Vorige vervaldatum apk
14-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-30 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 24.660 kg
Massa leeg voertuig 5340 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 878 cm
Lengte voertuig 1384 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 opvragen

APK-gebreken van de OL68PF

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

08-02-2021 14:47 Remverschil op 1 as te groot

Schades bekijken van deze Lag O2-30.

Bijwerkdatum OL-68-PF

De gegevens van deze Lag O2-30 met kenteken OL68PF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-30?

Schadeverleden van de OL 68 PF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL68PF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-30 (OL68PF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-68-PF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–68–PF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-68-PF, een Yamaha Xv 750 virago motorfiets uit 1988.
  2. Verandering op plek 1: WL-68-PF, een Tabbert 10451 aanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OJ-68-PF, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: ON-68-PF, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: OL-58-PF, een Hrd Br.e.3.1 oplegger uit 2012.
  6. Verandering op plek 3: OL-78-PF, een Van hool 2b2001 oplegger uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: OL-67-PF, een Bodex Kis 3w-a oplegger uit 2012.
  8. Verandering op plek 4: OL-69-PF, een Krone N/a oplegger uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: OL-68-NF, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2012.
  10. Verandering op plek 5: OL-68-RF, een Tracon trailers Tb1218 oplegger uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: OL-68-PD, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2012.
  12. Verandering op plek 6: OL-68-PG, een Pacton trailers Tbd.232 oplegger uit 2012.

Meer kentekens met O, L, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 8 in OL68PF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLPF-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

08-02-2012 (bijna 14 jaar geleden):
  1. OL-10-NR: Schmitz cargobull N/a
  2. OL-12-NR: Schmitz cargobull N/a
  3. OL-13-NL: Koegel S24
  4. OL-13-NR: Schmitz cargobull N/a
  5. OL-14-NL: Koegel S24
  6. OL-14-NR: Schmitz cargobull N/a
  7. OL-14-NX: Van hool 3d0011
  8. OL-15-NR: Schmitz cargobull N/a
  9. OL-15-NX: Van hool 3d0011
  10. OL-16-NL: Koegel S24
  11. OL-16-NX: Van hool 3d0011
  12. OL-18-NL: Koegel S24
  13. OL-18-NR: Schmitz cargobull N/a
  14. OL-19-NR: Schmitz cargobull N/a
  15. OL-20-NL: Koegel S24
  16. OL-21-NL: Koegel S24
  17. OL-22-NL: Koegel S24
  18. OL-32-NK: Schmitz cargobull N/a
  19. OL-33-NK: Schmitz cargobull N/a
  20. OL-43-NN: Krone Sd
  21. OL-46-NN: Krone Sd
  22. OL-46-NY: Tracon trailers To 1527
  23. OL-52-PF: Renders Roc16.27
  24. OL-63-PD: Knapen K100
  25. OL-76-PF: Lag O3-44 Pt
  26. OL-77-PF: Lag O3-39 T
  27. OL-90-NY: Pacton trailers Txd.3
  28. OL-91-NY: Pacton trailers Txd.3
  29. OL-92-NY: Pacton trailers Txd.3
  30. OS-55-RH: Van eck Ut-3

Meer Lag O2-30 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-30 opleggers

139 Lag O2-30 opleggers
Bekijk Lag O2-30 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-30 open wagens

vijftien Lag O2-30 open wagens
Bekijk Lag O2-30 open wagens.
1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.