OJ-01-JS OJ-03-JS

OJ-02-JS: Lag O2-30

OJ-02-JS Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–02–JS, een Lag O2-30 01. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze O2-30 is vervallen op 05-11-2017 (bijna 8 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-02-JS?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-02-JS

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model O2-30
Type 01
Kenteken OJ-02-JS, OJ–02–JS, OJ 02 JS (gespeld: Otto Jan Nul Twee Jan Simon)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-07-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-08-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-08-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ02JS

21-08-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
21-08-2006 Eerste toelating
21-08-2006 Vorige aanvang tenaamstelling
05-11-2017 Huidige vervaldatum apk
27-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
14-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
15-07-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-30 01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.730 kg
Massa leeg voertuig 7270 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1373 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Bijwerkdatum OJ-02-JS

De gegevens van deze Lag O2-30 01 met kenteken OJ02JS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-30 01?

Schadeverleden van de OJ 02 JS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ02JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-30 01 (OJ02JS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-02-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–02–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-02-JS, een Harley davidson Fxsb Low rider motorfiets uit 1984.
  2. Verandering op plek 1: WJ-02-JS, een Fendt 495 A aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-02-JS, een Floor Flo-12-18k1 oplegger uit 2003.
  4. Verandering op plek 2: OL-02-JS, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OJ-22-JS, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-01-JS, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-03-JS, een Lag O2-30 01 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-02-GS, een Burg Bpo 15-27 ccxhx oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-02-KS, een Nooteboom Odsd-38vv oplegger uit 1990.
  10. Verandering op plek 6: OJ-02-JR, een Pacton Txd.230 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-02-JV, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, J en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in OJ02JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJJS-kentekens.

21 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

21-08-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. OJ-01-JS: Lag O3-40 02
  2. OJ-03-JS: Lag O2-30 01
  3. OJ-04-JS: Lag O2-30 01
  4. OJ-05-JS: Lag O2-30 01
  5. OJ-06-JS: Lag O2-30 01
  6. OJ-07-JS: Lag O2-30 01
  7. OJ-08-JS: Lag O-2-30 01
  8. OJ-09-JS: Lag O2-30 01
  9. OJ-10-JS: Lag O2-30 01
  10. OJ-11-JS: Lag O2-30 01
  11. OJ-22-KH: Pacton B3-001
  12. OJ-23-KH: Pacton B3-001
  13. OJ-24-KH: Pacton B3-001
  14. OJ-25-KH: Pacton B3-001
  15. OJ-38-JT: Groenewegen Dro-12-27
  16. OJ-40-KJ: Veldhuizen P37-2
  17. OJ-53-KJ: Happy trailer Orpt 42-330
  18. OK-92-ZV: Schmitz cargobull Scs 24/l-13.62 m b
  19. OL-31-BL: Krone Sdc 27 elt3
  20. OL-58-BH: Schmitz Scs24 /l-13.62mb
  21. OL-72-BT: Krone Sdp27

Meer Lag O2-30 01 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-30 01 opleggers

120 Lag O2-30 01 opleggers
Bekijk Lag O2-30 01 opleggers.
139 Lag O2-30 opleggers
Bekijk Lag O2-30 opleggers.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw

108 Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw.
118 Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.