OJ-21-LL OJ-23-LL

OJ-22-LL: Lag O2-30

OJ-22-LL Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–22–LL, een Lag O2-30 01. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze O2-30 is vervallen op 23-10-2017 (bijna 8 jaar geleden).

Wat wil je doen met OJ-22-LL?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-22-LL

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model O2-30
Type 01
Kenteken OJ-22-LL, OJ–22–LL, OJ 22 LL (gespeld: Otto Jan Twee Twee Lodewijk Lodewijk)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-09-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 23-10-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ22LL

23-10-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
23-10-2006 Eerste toelating
23-10-2006 Vorige aanvang tenaamstelling
23-10-2017 Huidige vervaldatum apk
27-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
14-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
01-08-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
29-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-30 01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.730 kg
Massa leeg voertuig 7270 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1373 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Bijwerkdatum OJ-22-LL

De gegevens van deze Lag O2-30 01 met kenteken OJ22LL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-30 01?

Schadeverleden van de OJ 22 LL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ22LL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-30 01 (OJ22LL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-22-LL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–22–LL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: VJ-22-LL, een Volkswagen 253541 Diesel bedrijfsauto uit 1985.
  2. Verandering op plek 2: OD-22-LL, een Netam-fruehauf Oncr 20-110 oplegger uit 1995.
  3. Verandering op plek 2: OK-22-LL, een Pacton T3-010 oplegger uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: OJ-32-LL, een Lintrailers 4 lsdu 18-36 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 4: OJ-21-LL, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-23-LL, een Lag O2-30 01 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-22-JL, een Van veen Hea oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-22-NL, een Schmitz Scs 24/l-13.62 db b oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 6: OJ-22-LK, een Happy trailer Ortt 32-220 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-22-LN, een Floor Flo-17-28s1 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, L en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, L en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OJ22LL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJLL-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

23-10-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. OJ-07-LJ: Schmitz S01
  2. OJ-09-KK: Groenewegen Dro-14-27
  3. OJ-24-LL: Lag O2-30 01
  4. OJ-25-LL: Lag O2-30 01
  5. OJ-31-LP: Nooteboom Osds-48-03v
  6. OJ-50-LD: Pacton T3-010
  7. OJ-60-KV: Lag O2-30 01
  8. OJ-61-KV: Lag O2-30 01
  9. OJ-62-KV: Lag O2-30 01
  10. OJ-63-KV: Lag O2-30 01
  11. OJ-64-KV: Lag O2-30 01
  12. OJ-65-KV: Lag O2-30 01
  13. OJ-67-KV: Lag O2-30 01
  14. OJ-68-FD: Pacton T3-018
  15. OJ-68-KV: Lag O2-30 01
  16. OJ-69-KV: Lag O2-30 01
  17. OJ-70-LH: Jiannis T3-010
  18. OJ-78-LT: Pacton T2-001
  19. OJ-80-LT: Floor Flo-12-20s1
  20. OJ-88-KJ: Groenewegen Dro-14-27
  21. OJ-89-KJ: Groenewegen Dro-14-27
  22. OK-77-VN: Broshuis 2 connect-2akcc
  23. OK-85-VN: Broshuis 2 connect-3akcc
  24. OK-86-VN: Broshuis 2 connect-2akcc
  25. OK-87-VN: Broshuis 2 connect-5akcc
  26. OL-66-ZL: Kel-berg S40-3
  27. ON-88-DR: Schien Tlr
  28. OP-31-BP: Knapen K502
  29. OP-63-DK: Turbos hoet Turbo's hoet
  30. OV-72-KF: Es-ge 4stl-65-a-2n

Meer Lag O2-30 01 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-30 01 opleggers

120 Lag O2-30 01 opleggers
Bekijk Lag O2-30 01 opleggers.
139 Lag O2-30 opleggers
Bekijk Lag O2-30 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw

108 Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw.
118 Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.