OJ-36-XP OJ-39-XP

OJ-37-XP: Lag O2-30

OJ-37-XP Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–37–XP, een Lag O2-30 01. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2007. De APK van deze O2-30 is vervallen op 04-07-2016 (ruim 9 jaar geleden).

Wat wil je doen met OJ-37-XP?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-37-XP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model O2-30
Type 01
Kenteken OJ-37-XP, OJ–37–XP, OJ 37 XP (gespeld: Otto Jan Drie Zeven Xantippe Pieter)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-09-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-07-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-07-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 04-07-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ37XP

04-07-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
04-07-2007 Eerste toelating
19-07-2007 Vorige aanvang tenaamstelling
04-07-2016 Huidige vervaldatum apk
27-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
14-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
21-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
29-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-30 01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.730 kg
Massa leeg voertuig 7270 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1373 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Bijwerkdatum OJ-37-XP

De gegevens van deze Lag O2-30 01 met kenteken OJ37XP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-30 01?

Schadeverleden van de OJ 37 XP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ37XP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-30 01 (OJ37XP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-37-XP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–37–XP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-37-XP, een Honda Gl 1100 motorfiets uit 1980.
  2. Verandering op plek 1: XJ-37-XP, een rode Citroen Ax 11 e s6 personenauto uit 1989.
  3. Verandering op plek 2: OG-37-XP, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2002.
  4. Verandering op plek 2: OK-37-XP, een Pacton T-z2 oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 3: OJ-17-XP, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OJ-47-XP, een Veldhuizen P37-3 oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: OJ-36-XP, een Lag O2-30 01 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: OJ-38-XP, een Lag O-2-30 01 oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: OJ-37-VP, een Van hool 3b2014 oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: OJ-37-YP, een Wot O s e k 3 18 27 oplegger uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: OJ-37-XN, een Tracon trailers To 3 oplegger uit 2007.
  12. Verandering op plek 6: OJ-37-XR, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, X en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, X en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in OJ37XP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJXP-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

04-07-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. OJ-01-VB: Pacton Z3-002
  2. OJ-01-VG: Pacton B3-001
  3. OJ-02-VB: Pacton Z3-002
  4. OJ-02-VG: Pacton B3-001
  5. OJ-03-XY: Jumbo Do 270 E
  6. OJ-04-XY: Kwb P504-sti-h
  7. OJ-08-VG: Pacton B3-001
  8. OJ-11-VG: Pacton B3-001
  9. OJ-18-SR: Krone Szr 20
  10. OJ-21-XN: Lag O3-39 05
  11. OJ-22-XB: Koegel S***24
  12. OJ-22-XS: D-tec Ct-35-02
  13. OJ-25-XS: D-tec Ct-60-05d
  14. OJ-35-XP: Lag O-2-30 01
  15. OJ-38-TY: Schmitz Sko 24
  16. OJ-38-XP: Lag O-2-30 01
  17. OJ-39-TY: Schmitz Sko 24
  18. OJ-41-XR: D-tec Ft-43-03v
  19. OJ-46-XR: D-tec Ft-43-03v
  20. OJ-47-XR: D-tec Ft-43-03v
  21. OJ-77-XS: Mirofret Trs-3
  22. OJ-90-TZ: Pacton Z3-002
  23. OJ-91-XX: Burg Bpo 12-20 grnxx
  24. OJ-93-XN: Krone Sd
  25. OJ-94-TZ: Pacton Z3-002
  26. OJ-96-TZ: Pacton Z3-002
  27. OJ-97-XN: Krone Sd
  28. OJ-99-XN: Krone Sd
  29. OK-67-YZ: Koegel Sfhb24

Meer Lag O2-30 01 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-30 01 opleggers

120 Lag O2-30 01 opleggers
Bekijk Lag O2-30 01 opleggers.
139 Lag O2-30 opleggers
Bekijk Lag O2-30 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw

108 Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw.
118 Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.