OJ-63-HP OJ-73-HP

OJ-67-HP: Lag O2-30

OJ-67-HP Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–67–HP, een Lag O2-30 01. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze O2-30 is vervallen op 25-03-2017 (ruim 8 jaar geleden).

Wat wil je doen met OJ-67-HP?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-67-HP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model O2-30
Type 01
Kenteken OJ-67-HP, OJ–67–HP, OJ 67 HP (gespeld: Otto Jan Zes Zeven Hendrik Pieter)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-09-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 25-03-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ67HP

13-06-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
13-06-2006 Eerste toelating
13-06-2006 Vorige aanvang tenaamstelling
25-03-2017 Huidige vervaldatum apk
27-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
14-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
20-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
29-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-30 01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.730 kg
Massa leeg voertuig 7270 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1373 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Bijwerkdatum OJ-67-HP

De gegevens van deze Lag O2-30 01 met kenteken OJ67HP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-30 01?

Schadeverleden van de OJ 67 HP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ67HP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-30 01 (OJ67HP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-67-HP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–67–HP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WJ-67-HP, een Hobby 12 F aanhangwagen uit 1993.
  2. Verandering op plek 2: OH-67-HP, een Lag O-3-40 03 oplegger uit 2003.
  3. Verandering op plek 2: OK-67-HP, een Schmitz Scs 24/l-13.62 mb varios(s01) oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-57-HP, een Burg Bpo 15-18 tczxx oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-77-HP, een Lag O3-43 01 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-66-HP, een Lag O-3-39 01 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-68-HP, een Lag O-3-39 01 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-67-GP, een H.t.f. Hzo 39 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-67-KP, een Pacton L3-002 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-67-HK, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-67-HR, een Pacton T3-001 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, H en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, H en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 7 in OJ67HP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJHP-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

13-06-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. OJ-16-JG: Lag O3-39 01
  2. OJ-17-JP: Samro St39wg
  3. OJ-18-JG: Lag O3-39 01
  4. OJ-19-JG: Lag O-3-39 01
  5. OJ-21-JG: Lag O-3-39 01
  6. OJ-22-JG: Lag O3-39 01
  7. OJ-23-JG: Lag O-3-39 01
  8. OJ-24-JG: Lag O3-39 01
  9. OJ-31-JG: Van eck Ut-3
  10. OJ-34-JJ: Renders Roc 12.27 comp
  11. OJ-35-JJ: Renders Roc 12.27 comp
  12. OJ-43-JJ: Veldhuizen P37-2
  13. OJ-54-JJ: Gs Oib-170-3000 C
  14. OJ-60-JF: Krone Sd
  15. OJ-61-JF: Van eck Ut-3
  16. OJ-61-JH: Feldbinder Tsa 30.3
  17. OJ-74-JJ: Chereau Cd382hb
  18. OJ-76-HP: Lag O2-30 01
  19. OJ-84-JK: Samro St39wgpa
  20. OJ-85-HR: Schmitz Sko 24
  21. OJ-94-JP: Samro St39wgra
  22. OJ-96-HN: Van hool 3b2014
  23. OJ-97-HN: Van hool 3b2014
  24. OJ-99-HN: Van hool 3b2014
  25. OL-14-SL: Serrus mkv Aozs13-27
  26. OP-37-SX: Renders Roc 12.27n
  27. OV-40-LT: Hrd Uoplyst
  28. OV-61-PF: Magyar S38edd
  29. OV-66-LZ: Hrd Pac

Meer Lag O2-30 01 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-30 01 opleggers

120 Lag O2-30 01 opleggers
Bekijk Lag O2-30 01 opleggers.
139 Lag O2-30 opleggers
Bekijk Lag O2-30 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw

108 Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw.
118 Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.