OK-32-NT OK-34-NT

OK-33-NT: Lag O2-30

OK-33-NT Op deze pagina vind je alle informatie over OK–33–NT, een Lag O2-30 01. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze O2-30 vervalt op 31-01-2026 (over bijna 5 maanden).

Wat wil je doen met OK-33-NT?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-33-NT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model O2-30
Type 01
Kenteken OK-33-NT, OK–33–NT, OK 33 NT (gespeld: Otto Karel Drie Drie Nico Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-02-2020 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-08-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-08-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-01-2026 (over bijna 5 maanden)

Tijdlijn van de OK33NT

19-08-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
19-08-2008 Eerste toelating
21-02-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
25-01-2022 Vorige vervaldatum apk
31-01-2023 Vorige vervaldatum apk
31-01-2024 Vorige vervaldatum apk
31-01-2025 Vorige vervaldatum apk
31-01-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-30 01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.730 kg
Massa leeg voertuig 7270 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1373 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

APK-gebreken van de OK33NT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

25-01-2021 16:08 Remverschil op 1 as te groot
25-01-2021 16:08 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
25-01-2021 16:08 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
25-01-2021 16:08 Band onvoldoende profiel
25-01-2021 16:08 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
25-01-2021 16:08 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd
25-01-2021 16:08 Mistachterlicht werkt niet (goed)
31-01-2022 14:05 Remverschil op 1 as te groot
31-01-2022 14:05 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
31-01-2022 14:05 Band onvoldoende profiel
31-01-2022 14:05 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
31-01-2022 14:05 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
31-01-2022 14:05 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd
31-01-2022 14:05 Mistachterlicht werkt niet (goed)
27-01-2023 15:35 Band onvoldoende profiel
27-01-2023 15:35 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
27-01-2023 15:35 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd
10-01-2024 10:49 (Zij-)markeringslichten ontbreken
10-01-2024 10:49 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Lag O2-30 01.

Bijwerkdatum OK-33-NT

De gegevens van deze Lag O2-30 01 met kenteken OK33NT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-30 01?

Schadeverleden van de OK 33 NT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK33NT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-30 01 (OK33NT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-33-NT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–33–NT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WK-33-NT, een Weijer W1360 aanhangwagen uit 1995.
  2. Verandering op plek 2: OJ-33-NT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: OL-33-NT, een Feldbinder Tsa 27.3 oplegger uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: OK-13-NT, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24) oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OK-43-NT, een Lag O3-40 03 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-32-NT, een Lag O2-30 01 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-34-NT, een Lag O2-30 01 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-33-LT, een Sor iberica Sp71 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-33-PT, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-33-NS, een Jiannis Txc 343 oplegger uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: OK-33-NV, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, N en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, N en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OK33NT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKNT-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

19-08-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. OK-06-PH: Pacton B1-001
  2. OK-07-JY: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  3. OK-08-PK: De kraker Cf200
  4. OK-09-PK: De kraker Cf200
  5. OK-25-LR: Groenewegen Dro-14-27
  6. OK-31-NT: Lag O2-30 01
  7. OK-32-NH: Chereau Cd382hb
  8. OK-34-NT: Lag O2-30 01
  9. OK-35-NT: Lag O2-30 01
  10. OK-36-NT: Lag O2-30 01
  11. OK-42-NV: Kuiper Plg
  12. OK-50-KK: Pacton T3-001
  13. OK-50-PJ: Tracon trailers To 3
  14. OK-52-PB: Chereau Cd382hb
  15. OK-58-NT: Lag O-3-gt 50
  16. OK-59-NT: Lag O-3-gt 50
  17. OK-60-NT: Lag O-3-gt 50
  18. OK-60-PK: Burgers Bao 15-18 gzzxx0
  19. OK-62-NT: Lag O-3-gt 50
  20. OK-65-NT: Lag O-3-gt 50
  21. OK-66-KK: Pacton T3-001
  22. OK-66-NT: Lag O-3-gt 50
  23. OK-67-KK: Pacton T3-001
  24. OK-68-KK: Pacton T3-001
  25. OK-72-KK: Pacton T3-001
  26. OK-74-NH: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fpk 45 cool(sko 24)
  27. OK-76-JD: Pacton T3-007
  28. OK-87-PK: Pacton T2-001
  29. ON-01-LB: Schmitz Ski 24

Meer Lag O2-30 01 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-30 01 opleggers

120 Lag O2-30 01 opleggers
Bekijk Lag O2-30 01 opleggers.
139 Lag O2-30 opleggers
Bekijk Lag O2-30 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw

108 Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw.
118 Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.