OK-51-PN OK-56-PN

OK-52-PN: Lag O2-30

OK-52-PN Op deze pagina vind je alle informatie over OK–52–PN, een Lag O2-30 01. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze O2-30 vervalt op 31-10-2025 (over bijna 2 maanden).

Wat wil je doen met OK-52-PN?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-52-PN

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model O2-30
Type 01
Kenteken OK-52-PN, OK–52–PN, OK 52 PN (gespeld: Otto Karel Vijf Twee Pieter Nico)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-11-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-08-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-08-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-10-2025 (over bijna 2 maanden)

Tijdlijn van de OK52PN

29-08-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
29-08-2008 Eerste toelating
04-11-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
29-10-2021 Vorige vervaldatum apk
29-10-2022 Vorige vervaldatum apk
29-10-2023 Vorige vervaldatum apk
31-10-2024 Vorige vervaldatum apk
31-10-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-30 01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.730 kg
Massa leeg voertuig 7270 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1373 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-30 01 opvragen

APK-gebreken van de OK52PN

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

29-10-2019 16:06 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd
29-10-2019 16:06 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
29-10-2019 16:06 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
29-10-2019 16:06 Achterlicht werkt niet (goed)
10-09-2021 12:04 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
10-09-2021 12:04 Remlicht werkt niet (goed)
03-10-2022 10:33 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
31-10-2023 12:39 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
31-10-2023 12:39 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
31-10-2023 12:39 Richtingaanwijzer werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Lag O2-30 01.

Bijwerkdatum OK-52-PN

De gegevens van deze Lag O2-30 01 met kenteken OK52PN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-30 01?

Schadeverleden van de OK 52 PN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK52PN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-30 01 (OK52PN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-52-PN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–52–PN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: VK-52-PN, een Mercedes-benz 1520 bedrijfsauto uit 1991.
  2. Verandering op plek 2: OJ-52-PN, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: OL-52-PN, een Lag O3-gt 50 oplegger uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: OK-42-PN, een Van hool 3c1016 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OK-62-PN, een Van hool 3d0011 oplegger uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: OK-51-PN, een Lag O2-30 01 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-56-PN, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-52-NN, een Renders Roc 12.27 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-52-SN, een Burg Bpo 12-27 Ccxgx-00 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-52-PL, een Van hool 3b2014 oplegger uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: OK-52-PR, een Krone Sd oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, P en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, P en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 2 in OK52PN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKPN-kentekens.

Meer Lag O2-30 01 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-30 01 opleggers

120 Lag O2-30 01 opleggers
Bekijk Lag O2-30 01 opleggers.
139 Lag O2-30 opleggers
Bekijk Lag O2-30 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw

108 Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 01 voertuigen met gesloten opbouw.
118 Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-30 voertuigen met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.