OJ-35-JP OJ-41-JP

OJ-38-JP: Lag O2-32

OJ-38-JP Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–38–JP, een Lag O2-32 01. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 2006. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-38-JP?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-38-JP

Het kenteken van deze Lag O2-32 01 (OJ38JP) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk Lag
Model O2-32
Type 01
Kenteken OJ-38-JP, OJ–38–JP, OJ 38 JP (gespeld: Otto Jan Drie Acht Jan Pieter)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-32 01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 28-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ38JP

03-07-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
03-07-2006 Eerste toelating
03-07-2006 Vorige aanvang tenaamstelling
17-12-2021 Vorige vervaldatum apk
22-09-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
28-01-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-32 01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 28.500 kg
Massa leeg voertuig 3500 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 530 cm
Lengte voertuig 687 cm
Breedte voertuig 251 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 621 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-32 01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-32 01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-32 01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 07
Carrosserie (omschrijving) Afneembare bovenbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-32 01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-32 01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-32 01 opvragen

Bijwerkdatum OJ-38-JP

De gegevens van deze Lag O2-32 01 met kenteken OJ38JP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 21-05-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-32 01?

Schadeverleden van de OJ 38 JP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ38JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-32 01 (OJ38JP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-38-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–38–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-38-JP, een Honda Cmx250c motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 2: OH-38-JP, een Tirsan Xs/rs oplegger uit 2003.
  3. Verandering op plek 2: OK-38-JP, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-28-JP, een Lag O2-32 01 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-48-JP, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-37-JP, een Lag O-2-32 01 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-38-HP, een Tirsan Sc oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-38-KP, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-38-JN, een Pacton T3-010 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-38-JR, een Atm Oka 17/27 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, J en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in OJ38JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJJP-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

03-07-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. OJ-05-JR: Veldhuizen Sdo
  2. OJ-15-JS: Krone Sdr 27
  3. OJ-16-JS: Krone Szr 20
  4. OJ-20-JP: Lag O-2-32 01
  5. OJ-21-JP: Lag O2-32 01
  6. OJ-21-JS: Broshuis 3a0u-14-22
  7. OJ-22-JP: Lag O2-32 01
  8. OJ-23-JP: Lag O2-32 01
  9. OJ-24-JP: Lag O-2-32 01
  10. OJ-26-JP: Lag O2-32 01
  11. OJ-27-JP: Lag O2-32 01
  12. OJ-28-JP: Lag O2-32 01
  13. OJ-29-JP: Lag O2-32 01
  14. OJ-30-JP: Lag O-2-32 01
  15. OJ-31-JP: Lag O2-32 01
  16. OJ-34-JP: Lag O-2-32 01
  17. OJ-35-JP: Lag O2-32 01
  18. OJ-37-JH: Schmitz Sko 24
  19. OJ-37-JP: Lag O-2-32 01
  20. OJ-45-JS: Veldhuizen P29-2
  21. OJ-48-JS: Veldhuizen P29-2
  22. OJ-50-JS: Veldhuizen P29-2
  23. OJ-56-JS: Veldhuizen P37-2
  24. OJ-59-JS: Stas Sa343k
  25. OJ-60-JS: System trailers Cos 27
  26. OJ-98-HS: Schmitz S01
  27. OK-45-YZ: Schmitz S01
  28. OL-03-ZJ: Van hool 3b0070
  29. OL-13-NF: D-tec Ft-43-03v

Meer Lag O2-32 01 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-32 01 opleggers

28 Lag O2-32 01 opleggers
Bekijk Lag O2-32 01 opleggers.
32 Lag O2-32 opleggers
Bekijk Lag O2-32 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-32 01 voertuigen met afneembare bovenbouw

25 Lag O2-32 01 voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Lag O2-32 01 voertuigen met afneembare bovenbouw.
26 Lag O2-32 voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Lag O2-32 voertuigen met afneembare bovenbouw.
571 Lag voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Lag voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.