ON-64-PT ON-66-PT

ON-65-PT: Lag O2-gc a5

ON-65-PT Op deze pagina vind je alle informatie over ON–65–PT, een Lag O2-gc a5. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2015. De APK van deze O2-gc a5 is vervallen op 20-06-2025 (ruim 2½ maanden geleden).

Wat wil je doen met ON-65-PT?

infoverkopentools

Specificaties van de ON-65-PT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Lag
Model O2-gc a5
Kenteken ON-65-PT, ON–65–PT, ON 65 PT (gespeld: Otto Nico Zes Vijf Pieter Theodoor)
Type O-2-GC
Uitvoering B321002I1
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0792*01
Variant 503C
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-gc a5 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-05-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)
Vervaldatum APK 20-06-2025 (ruim 2½ maanden geleden)

Tijdlijn van de ON65PT

19-02-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
19-02-2015 Eerste toelating
15-05-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
22-04-2022 Vorige vervaldatum apk
03-05-2023 Vorige vervaldatum apk
20-06-2024 Vorige vervaldatum apk
20-06-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-gc a5 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 23.660 kg
Massa leeg voertuig 8340 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 690 cm
Lengte voertuig 1076 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 899 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-gc a5 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 4
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-gc a5 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-gc a5 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-gc a5 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-gc a5 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-gc a5 opvragen

Bijwerkdatum ON-65-PT

De gegevens van deze Lag O2-gc a5 met kenteken ON65PT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 22-06-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-gc a5?

Schadeverleden van de ON 65 PT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van ON65PT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-gc a5 (ON65PT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van ON-65-PT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken ON–65–PT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FN-65-PT, een beige Volkswagen 25 Kampeerauto personenauto uit 1979.
  2. Verandering op plek 1: VN-65-PT, een Suzuki Samurai Commercial pepper bedrijfsauto uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: OL-65-PT, een Krone N/a oplegger uit 2012.
  4. Verandering op plek 2: OP-65-PT, een Krone N/a oplegger uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: ON-55-PT, een Krone N/a oplegger uit 2015.
  6. Verandering op plek 3: ON-75-PT, een Krone N/a oplegger uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: ON-64-PT, een Hobur O3-st a2 oplegger uit 2015.
  8. Verandering op plek 4: ON-66-PT, een Lag O2-gc a5 oplegger uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: ON-65-NT, een Krone N/a oplegger uit 2015.
  10. Verandering op plek 5: ON-65-RT, een Pacton N/a oplegger uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: ON-65-PR, een Be-combi 1800 plus oplegger uit 2015.
  12. Verandering op plek 6: ON-65-PV, een Krone N/a oplegger uit 2015.

Meer kentekens met O, N, P en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, N, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 5 in ON65PT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ONPT-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

19-02-2015 (bijna 11 jaar geleden):
  1. ON-04-RB: Krone N/a
  2. ON-06-RB: Krone N/a
  3. ON-08-RD: Krone N/a
  4. ON-09-NL: Schmitz cargobull N/a
  5. ON-10-NL: Schmitz cargobull N/a
  6. ON-10-PR: Schmitz cargobull N/a
  7. ON-11-NT: Schmitz cargobull N/a
  8. ON-12-PR: Schmitz cargobull N/a
  9. ON-13-PR: Schmitz cargobull N/a
  10. ON-15-RF: Vogelzang Vo-kbs-15-30-t
  11. ON-20-RB: Krone N/a
  12. ON-22-RB: Krone N/a
  13. ON-25-PH: Lag O-3-st a2
  14. ON-28-RD: Burg silvergreen N/a
  15. ON-31-PX: Nooteboom Mco-50-04
  16. ON-66-PT: Lag O2-gc a5
  17. ON-83-PZ: Krone N/a
  18. ON-83-RB: Pacton N/a
  19. ON-84-PZ: Krone N/a
  20. ON-88-PF: Schmitz cargobull N/a
  21. ON-88-PN: Schmitz cargobull N/a
  22. ON-88-PZ: Krone N/a
  23. ON-90-PZ: Krone N/a
  24. ON-91-PN: Schmitz cargobull N/a
  25. ON-91-PZ: Krone N/a
  26. ON-92-PZ: Krone N/a
  27. ON-93-PN: Schmitz cargobull N/a
  28. ON-93-PZ: Krone N/a
  29. ON-98-PZ: Krone N/a
  30. OV-73-PJ: Schmitz cargobull N/a

Meer Lag O2-gc a5 op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-gc a5 opleggers

drie Lag O2-gc a5 opleggers
Bekijk Lag O2-gc a5 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-gc a5 voertuigen met gesloten opbouw

twee Lag O2-gc a5 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag O2-gc a5 voertuigen met gesloten opbouw.
248 Lag voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Lag voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.