OP-86-TR OP-89-TR

OP-87-TR: Lag O2-st

OP-87-TR Op deze pagina vind je alle informatie over OP–87–TR, een Lag O2-st. Het is een tank v.v. gevaarl. stoffen uit 2017. De APK van deze O2-st vervalt op 06-03-2026 (over 6 maanden).

Wat wil je doen met OP-87-TR?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-87-TR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tank v.v. gevaarl. stoffen
Merk Lag
Model O2-st
Kenteken OP-87-TR, OP–87–TR, OP 87 TR (gespeld: Otto Pieter Acht Zeven Theodoor Rudolf)
Type O-2-ST
Uitvoering A330002K1A
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0883*00
Variant 112C
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk a. achteras
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-st opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-03-2026 (over 6 maanden)

Tijdlijn van de OP87TR

17-05-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
17-05-2017 Eerste toelating
06-02-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
06-03-2022 Vorige vervaldatum apk
06-03-2023 Vorige vervaldatum apk
06-03-2024 Vorige vervaldatum apk
06-03-2025 Vorige vervaldatum apk
06-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O2-st opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 26.960 kg
Massa leeg voertuig 6040 kg
Toegestane maximum massa voertuig 33.000 kg
Wielbasis 741 cm
Lengte voertuig 1007 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 861 cm
Technische maximale massa voertuig 33.000 kg
Hoogte voertuig 360 cm
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-st opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-st opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-st opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 12
Carrosserie (omschrijving) Tank voor vervoer gevaarlijke stoffen
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-st opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-st opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O2-st opvragen

Bijwerkdatum OP-87-TR

De gegevens van deze Lag O2-st met kenteken OP87TR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O2-st?

Schadeverleden van de OP 87 TR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP87TR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O2-st (OP87TR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-87-TR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–87–TR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-87-TR, een Kawasaki Kr-1 motorfiets uit 1992.
  2. Verandering op plek 1: WP-87-TR, een Witteveen R2430 aanhangwagen uit 1996.
  3. Verandering op plek 2: ON-87-TR, een Schmitz cargobull Sko 24/l oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OR-87-TR, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: OP-77-TR, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  6. Verandering op plek 3: OP-97-TR, een Kempf Skm 43/3 oplegger uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: OP-86-TR, een Chereau N/a oplegger uit 2017.
  8. Verandering op plek 4: OP-88-TR, een Krone Sd oplegger uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: OP-87-SR, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  10. Verandering op plek 5: OP-87-VR, een Krone Sd oplegger uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: OP-87-TP, een Groenewegen Prssq 24 stdsys oplegger uit 2017.
  12. Verandering op plek 6: OP-87-TS, een Krone Sd oplegger uit 2017.

Meer kentekens met O, P, T en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, T en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 7 in OP87TR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPTR-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

17-05-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. ON-02-KV: Schmitz cargobull N/a
  2. OP-08-TH: D-tec Flexitrailer
  3. OP-16-TN: Schmitz cargobull N/a
  4. OP-17-TN: Schmitz cargobull N/a
  5. OP-23-TG: Talson Magnum-minor
  6. OP-30-TT: Krone N/a
  7. OP-31-TT: Krone N/a
  8. OP-32-TT: Krone N/a
  9. OP-33-TT: Krone N/a
  10. OP-34-TT: Krone N/a
  11. OP-36-TT: Koks sp Storage container 86
  12. OP-40-TT: Trias 712-310
  13. OP-46-TV: Pacton Tbd.235
  14. OP-50-TJ: D-tec Flexitrailer
  15. OP-52-TT: Pacton Tbz.233
  16. OP-53-TP: Pacton N/a
  17. OP-53-TT: O.me.p.s. Cm 55
  18. OP-54-ST: Veldhuizen P47-3
  19. OP-58-TT: Cimc silvergreen N/a
  20. OP-59-TF: Schmitz cargobull N/a
  21. OP-61-TK: Kogel Skh24
  22. OP-62-TK: Kogel Skh24
  23. OP-63-TK: Kogel Sn 24
  24. OP-67-TK: Kogel Sn 24
  25. OP-68-TK: Kogel Sn 24
  26. OP-72-SL: Schmitz cargobull gotha N/a
  27. OP-93-TX: Be-combi 3500plus
  28. OP-94-TS: Hobur N/a
  29. OT-48-KV: Schmitz cargobull N/a

Meer Lag O2-st op voertuig-zoeker.nl

Lag O2-st opleggers

veertien Lag O2-st opleggers
Bekijk Lag O2-st opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O2-st tanks voorzien van gevaarlijke stoffen

veertien Lag O2-st tanks voorzien van gevaarlijke stoffen
Bekijk Lag O2-st tanks voorzien van gevaarlijke stoffen.
231 Lag tanks voorzien van gevaarlijke stoffen
Bekijk Lag tanks voorzien van gevaarlijke stoffen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.