OK-39-XZ OK-41-XZ

OK-40-XZ: Lag O3-36

OK-40-XZ Op deze pagina vind je alle informatie over OK–40–XZ, een Lag O3-36 Dstl. Het is een autotransport-voertuig uit 1986. De APK van deze O3-36 is vervallen op 11-07-2025 (bijna 2 maanden geleden).

Wat wil je doen met OK-40-XZ?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-40-XZ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig)
Merk Lag
Model O3-36
Type Dstl
Kenteken OK-40-XZ, OK–40–XZ, OK 40 XZ (gespeld: Otto Karel Vier Nul Xantippe Zaandam)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer dwarsbalk v.
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-36 Dstl opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-09-2024 (bijna 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-10-2009 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-05-1986 (ruim 39 jaar geleden)
Vervaldatum APK 11-07-2025 (bijna 2 maanden geleden)

Tijdlijn van de OK40XZ

26-05-1986 Eerste toelating
16-10-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
03-07-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
06-07-2021 Vorige vervaldatum apk
08-07-2022 Vorige vervaldatum apk
11-07-2023 Vorige vervaldatum apk
11-07-2024 Vorige vervaldatum apk
23-09-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
11-07-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-36 Dstl opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 27.970 kg
Massa leeg voertuig 8030 kg
Toegestane maximum massa voertuig 36.000 kg
Wielbasis 1030 cm
Lengte voertuig 1235 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1130 cm
Technische maximale massa voertuig 36.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-36 Dstl opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-36 Dstl opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-36 Dstl opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 14
Carrosserie (omschrijving) Voor vervoer voertuigen
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-36 Dstl opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-36 Dstl opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-36 Dstl opvragen

APK-gebreken van de OK40XZ

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

08-07-2021 15:09 Remverschil op 1 as te groot
08-07-2021 15:09 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
04-07-2023 15:10 Afstelling remkrachtregelaar wijkt af
04-07-2023 15:10 Retroreflector ontbreekt
04-07-2023 15:10 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
05-07-2024 13:25 Remverschil op 1 as te groot
05-07-2024 13:25 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
05-07-2024 13:25 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Lag O3-36 Dstl.

Bijwerkdatum OK-40-XZ

De gegevens van deze Lag O3-36 Dstl met kenteken OK40XZ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-36 Dstl?

Schadeverleden van de OK 40 XZ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1986? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK40XZ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-36 Dstl (OK40XZ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-40-XZ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–40–XZ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-40-XZ, een Honda Cbx 750 f motorfiets uit 1984.
  2. Verandering op plek 1: WK-40-XZ, een Abl Pf2 middenasaanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OF-40-XZ, een Broshuis 31no eu oplegger uit 1999.
  4. Verandering op plek 2: OL-40-XZ, een Bulthuis Tawa08 oplegger uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: OK-30-XZ, een Hertoghs O3 oplegger uit 2009.
  6. Verandering op plek 3: OK-50-XZ, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: OK-41-XZ, een Schmitz Spr24 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-40-VZ, een Alco Alco oplegger uit 2004.
  9. Verandering op plek 5: OK-40-ZZ, een Pacton trailers Tbz.342 oplegger uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: OK-40-XY, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, X en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, X en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OK40XZ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKXZ-kentekens.

10 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

26-05-1986 (ruim 39 jaar geleden):
  1. OG-24-94: Contar B1010lzs
  2. OG-25-14: Burg Bpo 15-24k
  3. OG-25-15: Burg Bpdo12-24
  4. OG-25-17: Floor Flo-105-102
  5. OG-25-27: Lag 0-3-39 Vl
  6. OG-25-28: Pacton 2530 D-13.
  7. OG-25-29: Burg Bpdo 12-24
  8. OG-25-33: Nooteboom Osd-28
  9. OG-25-49: Netam-fruehauf Et36s
  10. ZZ-80-40: Broshuis E-2190/27

Meer Lag O3-36 Dstl op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-36 Dstl opleggers

één Lag O3-36 Dstl oplegger
Bekijk Lag O3-36 Dstl oplegger.
vier Lag O3-36 opleggers
Bekijk Lag O3-36 opleggers.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-36 Dstl voertuigen voor vervoer van voertuigen

één Lag O3-36 Dstl autotransport-voertuig
Bekijk Lag O3-36 Dstl autotransport-voertuig.
één Lag O3-36 autotransport-voertuig
Bekijk Lag O3-36 autotransport-voertuig.
twee Lag voertuigen voor vervoer van voertuigen
Bekijk Lag voertuigen voor vervoer van voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.