OD-61-YL
OD-68-YL
OD-62-YL: Lag O3-39 ka
Op deze pagina vind je alle informatie over OD–62–YL, een Lag O3-39 ka.
Het is een
tankwagen uit 1996.
De APK van deze O3-39 ka is vervallen op 21-11-2011 (bijna 14 jaar geleden).
Specificaties van de OD-62-YL
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
13-12-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
26-07-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
26-07-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
21-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OD62YL
|
26-07-1996 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
26-07-1996 |
Eerste toelating |
13-12-2002 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
21-11-2011 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Lag O3-39 ka opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
32.000 kg |
Massa leeg voertuig |
7000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
39.000 kg |
Wielbasis |
881 cm |
Breedte voertuig |
256 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1200 cm |
Technische maximale massa voertuig |
39.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag O3-39 ka opvragen |
Bijwerkdatum OD-62-YL
De gegevens van deze Lag O3-39 ka met kenteken OD62YL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Lag O3-39 ka?
Schadeverleden van de ODÂ 62Â YL
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1996?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OD62YL weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan ODÂ 62Â YL, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Lag O3-39 ka op voertuig-zoeker.nl
Lag O3-39 ka opleggers
- negentien Lag O3-39 ka opleggers
- Bekijk Lag O3-39 ka opleggers.
- 7.085 Lag opleggers
- Bekijk Lag opleggers.
Lag O3-39 ka tankwagens
- negentien Lag O3-39 ka tankwagens
- Bekijk Lag O3-39 ka tankwagens.
- 2.257 Lag tankwagens
- Bekijk Lag tankwagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn:
Lag N/a,
Lag O3-gt 50,
Lag O3-cc a7,
Lag O3-cc 70 en
Lag O3-gt 51.