OK-26-GD OK-31-GD

OK-29-GD: Lag O3-39

OK-29-GD Op deze pagina vind je alle informatie over OK–29–GD, een Lag O3-39 01. Het is een open wagen uit 2008. De APK van deze O3-39 is vervallen op 24-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-29-GD?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-29-GD

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model O3-39
Type 01
Kenteken OK-29-GD, OK–29–GD, OK 29 GD (gespeld: Otto Karel Twee Negen Gerard Dirk)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 24-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OK29GD

07-02-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
07-02-2008 Eerste toelating
08-10-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
24-04-2021 Huidige vervaldatum apk
25-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-39 01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 30.800 kg
Massa leeg voertuig 8200 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1391 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen

APK-gebreken van de OK29GD

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

24-04-2020 11:54 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Lag O3-39 01.

Bijwerkdatum OK-29-GD

De gegevens van deze Lag O3-39 01 met kenteken OK29GD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-39 01?

Schadeverleden van de OK 29 GD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK29GD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-39 01 (OK29GD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-29-GD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–29–GD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-29-GD, een Yamaha Xv 1100 motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WK-29-GD, een Hobby 10 C aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OG-29-GD, een Nooteboom Ft-43-03v oplegger uit 2000.
  4. Verandering op plek 2: OL-29-GD, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OK-19-GD, een Floor Flo-12-20k1 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OK-39-GD, een Lag O3-39 04 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-28-GD, een Van eck Ut-3 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-29-FD, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: OK-29-HD, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-29-GB, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-29-GF, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, G en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, G en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 9 in OK29GD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKGD-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. OJ-32-XX: Van hool 3b2014
  2. OJ-70-VF: Koegel S***24
  3. OK-24-FY: Van hool 3b2011
  4. OK-27-GT: Pacton Tpd 339
  5. OK-29-FY: Van hool 3d0011
  6. OK-30-GD: Lag O-3-39 01
  7. OK-31-GD: Lag O3-39 01
  8. OK-32-GD: Lag O-3-39 01
  9. OK-34-GD: Lag O3-39 01
  10. OK-35-GD: Lag O-3-39 01
  11. OK-37-GD: Lag O-3-39 01
  12. OK-38-GD: Lag O-3-39 01
  13. OK-41-GK: Pacton T3-009
  14. OK-50-GV: Stokota S3n-h2-01
  15. OK-63-GS: H.t.f. Hzo 39
  16. OK-65-GS: H.t.f. Hzo 39
  17. OK-66-GJ: Krone Sd
  18. OK-70-BS: Groenewegen Dro-14-27
  19. OK-71-GS: Atm Oka 17/27
  20. OK-78-SB: Hoenkhaus 12/5/s/da/l/s/l
  21. OK-85-DH: Pacton T3-010
  22. OK-86-DH: Pacton T3-010
  23. OK-88-GP: A.j.k. Op 17-30/22 5
  24. OK-89-FB: Schmitz Sko 24
  25. OK-90-GP: A.j.k. Op 17-30/22 5
  26. OL-07-BN: Kogel S24
  27. OL-08-DZ: Schmitz Sk024
  28. OR-24-LG: Schmitz cargobull S 01
  29. ZZ-80-95: Faymonville Spz-4aaax

Meer Lag O3-39 01 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-39 01 opleggers

197 Lag O3-39 01 opleggers
Bekijk Lag O3-39 01 opleggers.
559 Lag O3-39 opleggers
Bekijk Lag O3-39 opleggers.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-39 01 open wagens

188 Lag O3-39 01 open wagens
Bekijk Lag O3-39 01 open wagens.
197 Lag O3-39 open wagens
Bekijk Lag O3-39 open wagens.
1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.