KentekencheckOpleggerLagO3-3901OK-33-GD: Lag O3-39 01 (voertuig met open laadvloer)
OK-31-GD
OK-34-GD
OK-33-GD: Lag O3-39
Op deze pagina vind je alle informatie over OK–33–GD, een Lag O3-39 01.
Het is een
voertuig met open laadvloer uit 2008.
De APK van deze O3-39 vervalt op 02-02-2026 (over bijna 5 maanden).
Specificaties van de OK-33-GD
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
14-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
07-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
02-02-2026 (over bijna 5 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
27-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK33GD
|
07-02-2008 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
07-02-2008 |
Eerste toelating |
12-01-2017 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
14-11-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
14-11-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
03-01-2023 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
27-01-2023 |
Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
14-02-2023 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
02-02-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
02-02-2025 |
Vorige vervaldatum apk |
02-02-2026 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Lag O3-39 01 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
31.720 kg |
Massa leeg voertuig |
7280 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
39.000 kg |
Wielbasis |
901 cm |
Lengte voertuig |
1391 cm |
Breedte voertuig |
255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1200 cm |
Technische maximale massa voertuig |
39.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen |
Carrosserie
Type carrosserie (code) |
DA |
Type carrosserie (omschrijving) |
Oplegger |
Carrosserie (code) |
01 |
Carrosserie (omschrijving) |
Open laadvloer |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag O3-39 01 opvragen |
APK-gebreken van de OK33GD
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
31-10-2019 16:01 |
Band beschadigd |
31-10-2019 16:01 |
Koppelingsplaat te veel gesleten |
31-10-2019 16:01 |
Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
31-10-2019 16:01 |
Achterlicht werkt niet (goed) |
31-10-2019 16:01 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
31-10-2019 16:01 |
Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
30-10-2020 12:19 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
30-10-2020 12:19 |
Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
05-11-2021 14:48 |
Band beschadigd |
05-11-2021 14:48 |
Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
05-11-2021 14:48 |
Band onvoldoende profiel |
05-11-2021 14:48 |
Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
05-11-2021 14:48 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
05-11-2021 14:48 |
Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
31-01-2024 16:36 |
Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Lag O3-39 01.
Bijwerkdatum OK-33-GD
De gegevens van deze Lag O3-39 01 met kenteken OK33GD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Lag O3-39 01?
Schadeverleden van de OKÂ 33Â GD
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OK33GD weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 33Â GD, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Lag O3-39 01 op voertuig-zoeker.nl
Lag O3-39 01 opleggers
- 197 Lag O3-39 01 opleggers
- Bekijk Lag O3-39 01 opleggers.
- 559 Lag O3-39 opleggers
- Bekijk Lag O3-39 opleggers.
- 7.085 Lag opleggers
- Bekijk Lag opleggers.
Lag O3-39 01 voertuigen met open laadvloer
- één Lag O3-39 01 voertuig met open laadvloer
- Bekijk Lag O3-39 01 voertuig met open laadvloer.
- 38 Lag O3-39 voertuigen met open laadvloer
- Bekijk Lag O3-39 voertuigen met open laadvloer.
- 122 Lag voertuigen met open laadvloer
- Bekijk Lag voertuigen met open laadvloer.
De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn:
Lag N/a,
Lag O3-gt 50,
Lag O3-cc a7,
Lag O3-cc 70 en
Lag O3-gt 51.