OJ-91-RY OJ-95-RY

OJ-93-RY: Lag O3-39

OJ-93-RY Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–93–RY, een Lag O3-39 05. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 2007. De APK van deze O3-39 is vervallen op 14-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-93-RY?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-93-RY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk Lag
Model O3-39
Type 05
Kenteken OJ-93-RY, OJ–93–RY, OJ 93 RY (gespeld: Otto Jan Negen Drie Rudolf Ypsilon)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. steun
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 05 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-02-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-02-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 14-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ93RY

26-02-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
26-02-2007 Eerste toelating
26-02-2007 Vorige aanvang tenaamstelling
14-04-2022 Vorige vervaldatum apk
14-04-2023 Huidige vervaldatum apk
04-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-39 05 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.150 kg
Massa leeg voertuig 3850 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 779 cm
Lengte voertuig 958 cm
Breedte voertuig 253 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 902 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 05 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 05 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 05 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 07
Carrosserie (omschrijving) Afneembare bovenbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 05 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 05 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-39 05 opvragen

Bijwerkdatum OJ-93-RY

De gegevens van deze Lag O3-39 05 met kenteken OJ93RY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-39 05?

Schadeverleden van de OJ 93 RY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ93RY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-39 05 (OJ93RY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-93-RY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–93–RY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: RJ-93-RY, een rode Volvo 360 Gl s6 personenauto uit 1987.
  2. Verandering op plek 2: OH-93-RY, een Schmitz S01 oplegger uit 2004.
  3. Verandering op plek 2: OK-93-RY, een Van veen H.e.a. oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-73-RY, een Talson F1227 oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 4: OJ-92-RY, een Lag O-3-39 05 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 4: OJ-94-RY, een Lag O-3-39 05 oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 5: OJ-93-PY, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: OJ-93-SY, een Lag O3-43 Pt oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 6: OJ-93-RX, een Spitzer Sk 2760 cal oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OJ-93-RZ, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, R en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, R en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 3 in OJ93RY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJRY-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

26-02-2007 (bijna 19 jaar geleden):
  1. OJ-01-RZ: Lag O-3-39 05
  2. OJ-02-RZ: Lag O-3-39 05
  3. OJ-28-NG: Koegel S***24
  4. OJ-38-NG: Koegel S24
  5. OJ-38-RK: Schmitz Scs 24/l-13.62 p e b(s01)
  6. OJ-44-SF: Tsr 2 son-18-20.1 n
  7. OJ-45-SF: Tsr 3 sou-18-22.1 n
  8. OJ-47-SF: Floor Flo-18-36h2
  9. OJ-49-SF: Pacton Tbd230
  10. OJ-50-LB: Pacton T3-001
  11. OJ-52-RH: Van hool 3b2014
  12. OJ-90-NF: Koegel S***24
  13. OJ-91-NF: Koegel S***24
  14. OJ-92-RY: Lag O-3-39 05
  15. OJ-94-RY: Lag O-3-39 05
  16. OJ-95-RY: Lag O3-39 05
  17. OJ-96-RY: Lag O-3-39 05
  18. OJ-97-RY: Lag O3-39 05
  19. OJ-98-RY: Lag O-3-39 05
  20. OJ-99-RY: Lag O-3-39 05
  21. OL-15-BD: Koegel S***24
  22. OL-55-BS: Krone Sdc 27
  23. OL-56-BS: Krone Sdc 27
  24. OL-58-NZ: Spier Sgl 290
  25. OL-81-BD: Koegel Sn 24 (sn24)
  26. OP-45-LS: Stas Stas
  27. OR-23-YX: Schmitz cargobull Sko 18/lzg-13.4 fp 80/45
  28. OR-26-YX: Schmitz Sko 18/lzg-13.4 fp 80/45
  29. ZZ-75-82: Nooteboom Euro-91-04(p)

Meer Lag O3-39 05 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-39 05 opleggers

31 Lag O3-39 05 opleggers
Bekijk Lag O3-39 05 opleggers.
559 Lag O3-39 opleggers
Bekijk Lag O3-39 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-39 05 voertuigen met afneembare bovenbouw

31 Lag O3-39 05 voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Lag O3-39 05 voertuigen met afneembare bovenbouw.
205 Lag O3-39 voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Lag O3-39 voertuigen met afneembare bovenbouw.
571 Lag voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk Lag voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.