OJ-31-BL OJ-36-BL

OJ-32-BL: Lag O3-40

OJ-32-BL Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–32–BL, een Lag O3-40 02. Het is een tankwagen uit 2005. De APK van deze O3-40 vervalt op 11-01-2026 (over ruim 4 maanden).

Wat wil je doen met OJ-32-BL?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-32-BL

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model O3-40
Type 02
Kenteken OJ-32-BL, OJ–32–BL, OJ 32 BL (gespeld: Otto Jan Drie Twee Bernard Lodewijk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. 1e veerh.
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-03-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 11-01-2026 (over ruim 4 maanden)

Tijdlijn van de OJ32BL

25-10-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
25-10-2005 Eerste toelating
21-03-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
11-01-2022 Vorige vervaldatum apk
11-01-2023 Vorige vervaldatum apk
11-01-2024 Vorige vervaldatum apk
11-01-2025 Vorige vervaldatum apk
11-01-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-40 02 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.000 kg
Massa leeg voertuig 7000 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 871 cm
Lengte voertuig 1384 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1190 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

APK-gebreken van de OJ32BL

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

02-01-2020 10:50 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
02-01-2020 10:50 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
07-01-2021 11:08 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
07-01-2021 11:08 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
13-12-2021 14:26 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt
13-12-2021 14:26 Achterlicht werkt niet (goed)
13-12-2021 14:26 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
05-01-2023 11:21 Opleggerkoppeling ondeugdelijk bevestigd
05-01-2023 11:21 Mistachterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Lag O3-40 02.

Bijwerkdatum OJ-32-BL

De gegevens van deze Lag O3-40 02 met kenteken OJ32BL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-40 02?

Schadeverleden van de OJ 32 BL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ32BL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-40 02 (OJ32BL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-32-BL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–32–BL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-32-BL, een Suzuki Gsx 1100 f motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: WJ-32-BL, een Chateau 430 aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OH-32-BL, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2002.
  4. Verandering op plek 2: OL-32-BL, een Krone Sdc27eltu oplegger uit 2004.
  5. Verandering op plek 3: OJ-22-BL, een Schmitz S01 oplegger uit 2005.
  6. Verandering op plek 3: OJ-42-BL, een Pacton T3-001 oplegger uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: OJ-31-BL, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: OJ-36-BL, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: OJ-32-DL, een Lag O2-30 01 oplegger uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: OJ-32-BK, een Atm Oka 17/27 oplegger uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: OJ-32-BN, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2005.

Meer kentekens met O, J, B en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, B en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OJ32BL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJBL-kentekens.

15 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

25-10-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. OH-32-YN: Welgro 97 wsl 43-32
  2. OJ-31-BL: Lag O3-40 02
  3. OJ-40-BN: Krone Sdp 27
  4. OJ-42-BN: Krone Sdp 27
  5. OJ-64-BP: Pacton Tbz230
  6. OJ-77-BP: Vogelzang Vo2-sd-hf-18-30
  7. OJ-93-BK: Lag O-3-39 01
  8. OJ-94-BK: Lag O-3-39 01
  9. OJ-95-BK: Lag O-3-39 01
  10. OJ-95-BP: Hts 4072
  11. OJ-96-BK: Lag O3-39 01
  12. OJ-97-BK: Lag O-3-39 01
  13. OJ-99-BP: Hts 4072
  14. ON-05-JT: Sonst. anh. hersteller Sa 336 k
  15. ON-84-DR: Schmitz cargobull Spr 24/l-13,62 scs 24/l-13,62

Meer Lag O3-40 02 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-40 02 opleggers

426 Lag O3-40 02 opleggers
Bekijk Lag O3-40 02 opleggers.
770 Lag O3-40 opleggers
Bekijk Lag O3-40 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-40 02 tankwagens

426 Lag O3-40 02 tankwagens
Bekijk Lag O3-40 02 tankwagens.
496 Lag O3-40 tankwagens
Bekijk Lag O3-40 tankwagens.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.