OJ-58-NP OJ-60-NP

OJ-59-NP: Lag O3-40

OJ-59-NP Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–59–NP, een Lag O3-40 02. Het is een tankwagen uit 2006. De APK van deze O3-40 vervalt op 17-09-2025 (over 12 dagen).

Wat wil je doen met OJ-59-NP?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-59-NP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model O3-40
Type 02
Kenteken OJ-59-NP, OJ–59–NP, OJ 59 NP (gespeld: Otto Jan Vijf Negen Nico Pieter)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. 1e veerh.
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-12-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-12-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-12-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 17-09-2025 (over 12 dagen)

Tijdlijn van de OJ59NP

13-12-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
13-12-2006 Eerste toelating
13-12-2006 Huidige aanvang tenaamstelling
17-09-2021 Vorige vervaldatum apk
17-09-2022 Vorige vervaldatum apk
17-09-2023 Vorige vervaldatum apk
17-09-2024 Vorige vervaldatum apk
17-09-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-40 02 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.400 kg
Massa leeg voertuig 6600 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1341 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1170 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

APK-gebreken van de OJ59NP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

13-08-2020 16:19 Band beschadigd
13-08-2020 16:19 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt
13-08-2020 16:19 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
02-08-2022 14:30 Hulpbalk gescheurd
02-08-2022 14:30 Achterlicht werkt niet (goed)
19-07-2023 13:54 Schokdemper werkt niet (goed)
19-07-2023 13:54 Remschijf ernstig gecorrodeerd
19-07-2023 13:54 Band onvoldoende profiel

Schades bekijken van deze Lag O3-40 02.

Bijwerkdatum OJ-59-NP

De gegevens van deze Lag O3-40 02 met kenteken OJ59NP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-40 02?

Schadeverleden van de OJ 59 NP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ59NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-40 02 (OJ59NP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-59-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–59–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OH-59-NP, een Veldhuizen P31-5a oplegger uit 2004.
  2. Verandering op plek 2: OK-59-NP, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  3. Verandering op plek 3: OJ-39-NP, een Pacton S3-001 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: OJ-99-NP, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 4: OJ-58-NP, een Van eck Ut-3 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 5: OJ-59-LP, een Krone Sd oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-59-PP, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 6: OJ-59-NL, een Atm Oka 17/27 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-59-NR, een Groenewegen 45cc-16-27tun oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, N en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in OJ59NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJNP-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

13-12-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. OJ-04-KN: Floor Flo-12-20k1
  2. OJ-23-NN: Schmitz S01
  3. OJ-34-PB: System trailer Prs20tri
  4. OJ-38-PB: Van hool 3b1065
  5. OJ-44-NY: Krone Sd
  6. OJ-45-NY: Krone Sd
  7. OJ-46-NY: Krone Sd
  8. OJ-47-NY: Krone Sd
  9. OJ-48-NY: Krone Sd
  10. OJ-49-NY: Krone Sd
  11. OJ-50-NY: Krone Sd
  12. OJ-52-NY: Krone Sd
  13. OJ-57-NP: Van eck Ut-3ln
  14. OJ-60-NP: Lag O3-40 02
  15. OJ-61-NP: Lag O3-40 02
  16. OJ-61-NY: Krone Sd
  17. OJ-62-NY: Krone Sd
  18. OJ-63-LV: Koegel S***24
  19. OJ-70-NR: Van hool 3b2011
  20. OJ-77-NJ: Koegel S***24
  21. OJ-84-NZ: G.magyar S43ebd
  22. OJ-87-NV: Pacton T3-010
  23. OJ-93-NB: Welgro 97 wsl 43-32
  24. OP-24-BB: Ekeri L3
  25. OP-29-BJ: Talson F1227
  26. OP-54-DZ: Talson F1227
  27. OP-68-DZ: Talson F1227
  28. OP-72-FH: Talson F1227
  29. ZZ-98-47: Nooteboom Euro-48-03

Meer Lag O3-40 02 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-40 02 opleggers

426 Lag O3-40 02 opleggers
Bekijk Lag O3-40 02 opleggers.
770 Lag O3-40 opleggers
Bekijk Lag O3-40 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-40 02 tankwagens

426 Lag O3-40 02 tankwagens
Bekijk Lag O3-40 02 tankwagens.
496 Lag O3-40 tankwagens
Bekijk Lag O3-40 tankwagens.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.