OJ-66-FR OJ-71-FR

OJ-67-FR: Lag O3-40

OJ-67-FR Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–67–FR, een Lag O3-40 02. Het is een tankwagen uit 2006. De APK van deze O3-40 is vervallen op 25-05-2025 (ruim 3 maanden geleden).

Wat wil je doen met OJ-67-FR?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-67-FR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model O3-40
Type 02
Kenteken OJ-67-FR, OJ–67–FR, OJ 67 FR (gespeld: Otto Jan Zes Zeven Ferdinand Rudolf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. 1e veerh.
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-03-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-03-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 25-05-2025 (ruim 3 maanden geleden)

Tijdlijn van de OJ67FR

03-03-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
03-03-2006 Eerste toelating
03-02-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
25-05-2022 Vorige vervaldatum apk
25-05-2023 Vorige vervaldatum apk
25-05-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-40 02 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.000 kg
Massa leeg voertuig 6000 kg
Toegestane maximum massa voertuig 40.000 kg
Wielbasis 776 cm
Lengte voertuig 1046 cm
Breedte voertuig 253 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 960 cm
Technische maximale massa voertuig 40.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-40 02 opvragen

APK-gebreken van de OJ67FR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

20-05-2019 13:20 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
12-05-2021 14:02 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
25-05-2022 15:40 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast

Schades bekijken van deze Lag O3-40 02.

Bijwerkdatum OJ-67-FR

De gegevens van deze Lag O3-40 02 met kenteken OJ67FR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 27-05-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-40 02?

Schadeverleden van de OJ 67 FR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ67FR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-40 02 (OJ67FR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-67-FR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–67–FR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OH-67-FR, een D-tec Ct-53-05d oplegger uit 2003.
  2. Verandering op plek 2: OL-67-FR, een Schmitz Sko 24/l oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 3: OJ-57-FR, een Jumbo To 180 Se oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: OJ-77-FR, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 4: OJ-66-FR, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-68-FR, een Broshuis 3 ucc-39/45 Eu oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-67-BR, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: OJ-67-GR, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-67-FP, een Lag - oplegger uit 2004.
  10. Verandering op plek 6: OJ-67-FS, een Knapen K200 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, F en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 7 in OJ67FR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFR-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

03-03-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. OJ-18-FJ: Schmitz Sko 24
  2. OJ-19-FJ: Schmitz Sko 24
  3. OJ-23-FJ: Schmitz Sko 24
  4. OJ-29-DP: Lamberet Lvfs3r
  5. OJ-33-FN: Koegel S***24
  6. OJ-34-FJ: Schmitz Sko 24
  7. OJ-44-GD: Lag O3-39 06
  8. OJ-47-GD: Lag O-3-39 06
  9. OJ-48-GD: Lag O3-39 06
  10. OJ-49-GD: Lag O3-39 06
  11. OJ-51-GD: Lag O-3-39 06
  12. OJ-53-GD: Lag O3-39 06
  13. OJ-54-GD: Lag O3-39 06
  14. OJ-54-GF: Bulthuis Tdpa01
  15. OJ-55-GD: Lag O-3-39 06
  16. OJ-66-FR: Lag O3-40 02
  17. OJ-74-FG: D-tec Ct-35-02
  18. OJ-76-FG: D-tec Ct-60-05d
  19. OJ-76-FN: D-tec Ft-43-03v
  20. OJ-79-FG: D-tec Ct-60-05d
  21. OJ-82-DS: Groenewegen Dro-14-27
  22. OJ-85-DS: Groenewegen Dro-14-27
  23. OJ-91-GF: Bulthuis Tsaa60
  24. OJ-95-GF: Knapen K 200
  25. OJ-97-GF: Krone Sdr 27
  26. OJ-99-GF: Chereau Cd382hb
  27. OK-12-YD: Koegel Snco 24p 90 910 s24
  28. OK-32-XG: Hrd nova trail Hrd ntz
  29. OK-66-TG: Koegel Snco 24 P 90 910 s24

Meer Lag O3-40 02 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-40 02 opleggers

426 Lag O3-40 02 opleggers
Bekijk Lag O3-40 02 opleggers.
770 Lag O3-40 opleggers
Bekijk Lag O3-40 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-40 02 tankwagens

426 Lag O3-40 02 tankwagens
Bekijk Lag O3-40 02 tankwagens.
496 Lag O3-40 tankwagens
Bekijk Lag O3-40 tankwagens.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.