OJ-48-HD OJ-50-HD

OJ-49-HD: Lag O3-43

OJ-49-HD Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–49–HD, een Lag O3-43 02. Het is een tankwagen uit 2006. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-49-HD?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-49-HD

Het kenteken van deze Lag O3-43 02 (OJ49HD) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model O3-43
Type 02
Kenteken OJ-49-HD, OJ–49–HD, OJ 49 HD (gespeld: Otto Jan Vier Negen Hendrik Dirk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-43 02 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 02-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ49HD

08-05-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
08-05-2006 Eerste toelating
08-05-2006 Vorige aanvang tenaamstelling
02-04-2022 Vorige vervaldatum apk
23-09-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
02-04-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-43 02 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.200 kg
Massa leeg voertuig 7800 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 826 cm
Lengte voertuig 1190 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1057 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-43 02 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-43 02 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-43 02 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-43 02 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-43 02 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-43 02 opvragen

Bijwerkdatum OJ-49-HD

De gegevens van deze Lag O3-43 02 met kenteken OJ49HD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 21-05-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-43 02?

Schadeverleden van de OJ 49 HD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ49HD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-43 02 (OJ49HD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-49-HD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–49–HD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FJ-49-HD, een grijze Mercedes-benz 300 Sd turbo automaat personenauto uit 1980.
  2. Verandering op plek 1: WJ-49-HD, een Adria 4149 do aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OG-49-HD, een Lag A00s oplegger uit 2000.
  4. Verandering op plek 2: OK-49-HD, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24) oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OJ-39-HD, een Ntm Upp-3 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: OJ-59-HD, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-48-HD, een Lag O3-43 02 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-49-GD, een Lag O3-39 06 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-49-JD, een Draco Tza 232 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-49-HF, een Noyens Opa2 13000 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, H en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, H en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in OJ49HD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJHD-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

08-05-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. OH-12-XJ: Broshuis 3 aou-48 Eu
  2. OJ-01-HR: System trailers C0s 27
  3. OJ-04-HR: System trailers C0s 27
  4. OJ-10-HJ: Schmitz S01
  5. OJ-11-HJ: Schmitz S01
  6. OJ-11-HR: Krone Szr20
  7. OJ-18-GS: Schmitz Sko 24
  8. OJ-22-GV: Pacton T3-011
  9. OJ-25-HH: Lag O-3-43 02
  10. OJ-38-HF: Koegel S***24
  11. OJ-40-GZ: Lag O3-43 01
  12. OJ-52-FS: Groenewegen Dro-12-20
  13. OJ-54-FS: Groenewegen Dro-12-20
  14. OJ-55-FS: Groenewegen Dro-12-20
  15. OJ-56-HN: Lag O-3-39 01
  16. OJ-57-HN: Lag O-3-39 01
  17. OJ-58-HN: Lag O-3-39 01
  18. OJ-59-HN: Lag O-3-39 01
  19. OJ-99-HP: Floor Flo-17-30s2
  20. OK-58-ZB: Trailor Syy3cp
  21. OL-08-KN: Van hool 3b0070
  22. OL-13-KP: Van hool 3b0070
  23. OL-21-KP: Van hool 3b0070
  24. OL-60-KF: Van hool 3b0070
  25. OL-75-LB: Van hool 3b0070
  26. ON-65-XR: Schmitz Spr27/2000
  27. OP-38-DP: Schmitz cargobull Sko24
  28. OP-76-BV: Weka Sl33
  29. ZZ-74-04: Nooteboom Ovb-55-03v
  30. ZZ-90-60: Nooteboom Euro-59-03(p)

Meer Lag O3-43 02 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-43 02 opleggers

35 Lag O3-43 02 opleggers
Bekijk Lag O3-43 02 opleggers.
174 Lag O3-43 opleggers
Bekijk Lag O3-43 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-43 02 tankwagens

35 Lag O3-43 02 tankwagens
Bekijk Lag O3-43 02 tankwagens.
169 Lag O3-43 tankwagens
Bekijk Lag O3-43 tankwagens.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.