OK-25-ZJ OK-31-ZJ

OK-30-ZJ: Lag O3-gt 50

OK-30-ZJ Op deze pagina vind je alle informatie over OK–30–ZJ, een Lag O3-gt 50. Het is een open wagen uit 2010. De APK van deze O3-gt 50 vervalt op 05-11-2025 (over bijna 2 maanden).

Wat wil je doen met OK-30-ZJ?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-30-ZJ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model O3-gt 50
Kenteken OK-30-ZJ, OK–30–ZJ, OK 30 ZJ (gespeld: Otto Karel Drie Nul Zaandam Jan)
Type O-3-GT 01
Uitvoering FAE
Typegoedkeuringsnummer nl*2007/46*0417*01
Variant AA
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-02-2025 (ruim 7 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-03-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-03-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-11-2025 (over bijna 2 maanden)

Tijdlijn van de OK30ZJ

12-03-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
12-03-2010 Eerste toelating
04-07-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
26-04-2022 Vorige vervaldatum apk
28-04-2023 Vorige vervaldatum apk
03-05-2024 Vorige vervaldatum apk
11-02-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
05-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.100 kg
Massa leeg voertuig 7900 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 875 cm
Lengte voertuig 1391 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Bijwerkdatum OK-30-ZJ

De gegevens van deze Lag O3-gt 50 met kenteken OK30ZJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-gt 50?

Schadeverleden van de OK 30 ZJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK30ZJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-gt 50 (OK30ZJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-30-ZJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–30–ZJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-30-ZJ, een Harley davidson Flstc Heritage classic motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WK-30-ZJ, een Knaus 6704 aanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OH-30-ZJ, een Veldhuizen P 33-1 oplegger uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: OL-30-ZJ, een Knapen K100 oplegger uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: OK-20-ZJ, een Krone Sz oplegger uit 2010.
  6. Verandering op plek 3: OK-40-ZJ, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: OK-31-ZJ, een Lag 0-3-39 Khsl oplegger uit 1997.
  8. Verandering op plek 5: OK-30-YJ, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: OK-30-ZH, een Van hool 3b2018 oplegger uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: OK-30-ZN, een Draco Tsn 230 oplegger uit 2010.

Meer kentekens met O, K, Z en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, Z en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OK30ZJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKZJ-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

12-03-2010 (bijna 16 jaar geleden):
  1. OK-13-ZG: Lag O-3-gt 50
  2. OK-14-ZG: Lag O3-gt 50
  3. OK-15-ZG: Lag O-3-gt 50
  4. OK-15-ZH: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  5. OK-16-ZG: Lag O-3-gt 50
  6. OK-16-ZH: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  7. OK-21-ZD: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  8. OK-21-ZG: Lag O-3-gt 50
  9. OK-22-ZD: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  10. OK-24-ZG: Lag O3-gt 50
  11. OK-32-ZJ: Lag O-3-gt 50
  12. OK-34-ZF: Lag O3-gt 50
  13. OK-35-ZJ: Lag O-3-gt 50
  14. OK-36-ZJ: Lag O-3-gt 50
  15. OK-37-ZJ: Lag O-3-gt 50
  16. OK-71-ZG: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  17. OK-74-ZJ: Draco Tza 232
  18. OK-77-ZH: Krone Sd
  19. OK-79-ZH: Krone Sd
  20. OK-82-ZB: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  21. OK-83-ZB: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  22. OK-83-ZG: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.62 fp 25-express (sko24)
  23. OK-84-ZG: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.62 fp 25-express (sko24)
  24. OK-89-ZG: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fpk 60 cool (sko24)
  25. OK-90-YY: Krone Sd
  26. OK-91-YY: Krone Sd
  27. OK-92-YY: Krone Sd
  28. OK-98-ZJ: Lamboo T02s
  29. OT-77-FB: Schmitz S01
  30. ZZ-88-70: Nooteboom Ovb-65-04v

Meer Lag O3-gt 50 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-gt 50 opleggers

728 Lag O3-gt 50 opleggers
Bekijk Lag O3-gt 50 opleggers.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-gt 50 open wagens

529 Lag O3-gt 50 open wagens
Bekijk Lag O3-gt 50 open wagens.
1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.