OK-65-YR OK-68-YR

OK-67-YR: Lag O3-gt 50

OK-67-YR Op deze pagina vind je alle informatie over OK–67–YR, een Lag O3-gt 50. Het is een huifopbouw uit 2010. De APK van deze O3-gt 50 is vervallen op 05-04-2025 (ruim 5 maanden geleden).

Wat wil je doen met OK-67-YR?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-67-YR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk Lag
Model O3-gt 50
Kenteken OK-67-YR, OK–67–YR, OK 67 YR (gespeld: Otto Karel Zes Zeven Ypsilon Rudolf)
Type O-3-GT 01
Uitvoering FAE
Typegoedkeuringsnummer nl*2007/46*0417*01
Variant AA
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Bijzonderheden In lange en zware voertuigcombinaties
Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-01-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-01-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-04-2025 (ruim 5 maanden geleden)

Tijdlijn van de OK67YR

12-01-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
12-01-2010 Eerste toelating
10-05-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
28-01-2022 Vorige vervaldatum apk
10-02-2023 Vorige vervaldatum apk
10-03-2024 Vorige vervaldatum apk
05-04-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.100 kg
Massa leeg voertuig 7900 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 875 cm
Lengte voertuig 1391 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 06
Carrosserie (omschrijving) Huifopbouw
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

APK-gebreken van de OK67YR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

28-01-2021 10:38 Wiellager te veel speling
28-01-2021 10:38 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
10-02-2022 10:54 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
10-02-2022 10:54 Band onvoldoende profiel
10-02-2022 10:54 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
10-03-2023 14:14 Roestschade hulpbalk
10-03-2023 14:14 Band onvoldoende profiel
10-03-2023 14:14 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
10-03-2023 14:14 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd

Schades bekijken van deze Lag O3-gt 50.

Bijwerkdatum OK-67-YR

De gegevens van deze Lag O3-gt 50 met kenteken OK67YR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 07-04-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-gt 50?

Schadeverleden van de OK 67 YR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK67YR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-gt 50 (OK67YR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-67-YR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–67–YR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-67-YR, een Eml Hw18 motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 2: OH-67-YR, een Bulthuis Tsaa 60 oplegger uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: OL-67-YR, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: OK-57-YR, een Van eck 0 t-3 b b oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-77-YR, een Schmitz cargobull - oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 4: OK-65-YR, een Lag O3-gt 50 oplegger uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: OK-68-YR, een Lag O3-gt 50 oplegger uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: OK-67-XR, een Samro St39wgre oplegger uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: OK-67-ZR, een De kraker Cf200 oplegger uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: OK-67-YP, een Stas Sa343k oplegger uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: OK-67-YS, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2010.

Meer kentekens met O, K, Y en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, Y en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 7 in OK67YR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKYR-kentekens.

16 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

12-01-2010 (bijna 16 jaar geleden):
  1. OK-38-YR: Krone Sd
  2. OK-43-YL: Vma Fv2006
  3. OK-49-YS: Lag O2-30 Kc
  4. OK-60-YR: Lag O3-gt 50
  5. OK-60-YS: Spitzer Sf 2762zfal
  6. OK-61-YR: Lag O3-gt 50
  7. OK-61-YS: Knapen K200
  8. OK-62-YR: Lag O3-gt 50
  9. OK-63-YR: Lag O3-gt 50
  10. OK-64-YR: Lag O3-gt 50
  11. OK-65-YR: Lag O3-gt 50
  12. OK-68-YR: Lag O3-gt 50
  13. OK-69-YR: Lag O3-gt 50
  14. OK-70-YR: Lag O3-gt 50
  15. OK-89-YP: Veldhuizen Hs-gvo
  16. OK-90-YP: Veldhuizen Hs-gvo

Meer Lag O3-gt 50 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-gt 50 opleggers

728 Lag O3-gt 50 opleggers
Bekijk Lag O3-gt 50 opleggers.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-gt 50 huifopbouws

170 Lag O3-gt 50 huifopbouws
Bekijk Lag O3-gt 50 huifopbouws.
600 Lag huifopbouws
Bekijk Lag huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.