OL-01-DN OL-03-DN

OL-02-DN: Lag O3-gt 50

OL-02-DN Op deze pagina vind je alle informatie over OL–02–DN, een Lag O3-gt 50. Het is een open wagen uit 2010. De APK van deze O3-gt 50 vervalt op 20-12-2025 (over ruim 3 maanden).

Wat wil je doen met OL-02-DN?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-02-DN

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lag
Model O3-gt 50
Kenteken OL-02-DN, OL–02–DN, OL 02 DN (gespeld: Otto Lodewijk Nul Twee Dirk Nico)
Type O-3-GT 01
Uitvoering FAE
Typegoedkeuringsnummer nl*2007/46*0417*02
Variant AA
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-04-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-11-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-11-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Vervaldatum APK 20-12-2025 (over ruim 3 maanden)

Tijdlijn van de OL02DN

01-11-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
01-11-2010 Eerste toelating
08-04-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
14-12-2021 Vorige vervaldatum apk
14-12-2022 Vorige vervaldatum apk
14-12-2023 Vorige vervaldatum apk
14-12-2024 Vorige vervaldatum apk
20-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.620 kg
Massa leeg voertuig 7380 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1391 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O3-gt 50 opvragen

APK-gebreken van de OL02DN

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

14-12-2018 15:09 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
14-12-2018 15:09 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
14-12-2018 15:09 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
14-12-2018 15:09 Remlicht werkt niet (goed)
14-12-2018 15:09 Achterlicht werkt niet (goed)
09-11-2022 16:00 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname

Schades bekijken van deze Lag O3-gt 50.

Bijwerkdatum OL-02-DN

De gegevens van deze Lag O3-gt 50 met kenteken OL02DN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O3-gt 50?

Schadeverleden van de OL 02 DN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL02DN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O3-gt 50 (OL02DN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-02-DN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–02–DN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-02-DN, een Honda Cr250 Enduro motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WL-02-DN, een Chateau 380 aanhangwagen uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OJ-02-DN, een Lamberet Lvfs3r oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: ON-02-DN, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: OL-12-DN, een Krone Sd oplegger uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: OL-01-DN, een Lag O3-gt 50 oplegger uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: OL-03-DN, een Lag O3-gt 50 oplegger uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: OL-02-BN, een Nooteboom Osd-48-03v/l oplegger uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: OL-02-FN, een Berger, kundl Sapl 24ltc oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OL-02-DL, een Krone Sd oplegger uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: OL-02-DP, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2010.

Meer kentekens met O, L, D en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, D en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in OL02DN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLDN-kentekens.

22 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

01-11-2010 (bijna 15 jaar geleden):
  1. OL-01-DN: Lag O3-gt 50
  2. OL-07-FK: Knapen K100
  3. OL-08-FF: Kraker Cf200
  4. OL-08-FK: Knapen K200
  5. OL-09-FK: Knapen K200
  6. OL-10-FK: Knapen K100
  7. OL-20-DV: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.62 fp 25-express (sko24)
  8. OL-41-FR: Sommer Sg18
  9. OL-42-FR: Sommer Sg18
  10. OL-64-DR: Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24)
  11. OL-69-BV: Pacton trailers Txl.3
  12. OL-76-FB: Krone Sz
  13. OL-86-FH: Krone Sd
  14. OL-87-FJ: Kempf Skm
  15. OL-90-FH: Krone Sd
  16. OL-94-FH: Lag O3-tip 30
  17. ON-75-XR: Krone Sd
  18. OP-58-HF: Menke-janzen Menke-janzen
  19. OR-65-TH: Baldinger 7000
  20. OT-78-DB: Schmitz S01
  21. ZZ-89-68: Nooteboom Ic-3
  22. ZZ-89-69: Nooteboom Euro-100-05(p)

Meer Lag O3-gt 50 op voertuig-zoeker.nl

Lag O3-gt 50 opleggers

728 Lag O3-gt 50 opleggers
Bekijk Lag O3-gt 50 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O3-gt 50 open wagens

529 Lag O3-gt 50 open wagens
Bekijk Lag O3-gt 50 open wagens.
1.265 Lag open wagens
Bekijk Lag open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.