OD-18-35 OD-19-00

OD-18-95: Lag O4-44 bt

OD-18-95 Op deze pagina vind je alle informatie over OD–18–95, een Lag O4-44 bt. Het is een tankwagen uit 1980. De APK van deze O4-44 bt is vervallen op 04-05-2019 (ruim 6 jaar geleden).

Wat wil je doen met OD-18-95?

infoverkopentools

Specificaties van de OD-18-95

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model O4-44 bt
Kenteken OD-18-95, OD–18–95, OD 18 95 (gespeld: Otto Dirk Één Acht Negen Vijf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 125 cm v. voorste achteras
Schadeverleden Schades van deze Lag O4-44 bt opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-04-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-06-1980 (ruim 45 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-06-1980 (ruim 45 jaar geleden)
Vervaldatum APK 04-05-2019 (ruim 6 jaar geleden)

Tijdlijn van de OD1895

17-06-1980 Eerste tenaamstelling in nederland
17-06-1980 Eerste toelating
19-04-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
04-05-2019 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag O4-44 bt opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 36.010 kg
Massa leeg voertuig 7990 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 758 cm
Breedte voertuig 249 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1105 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O4-44 bt opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lag O4-44 bt opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lag O4-44 bt opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lag O4-44 bt opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag O4-44 bt opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lag O4-44 bt opvragen

Bijwerkdatum OD-18-95

De gegevens van deze Lag O4-44 bt met kenteken OD1895 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag O4-44 bt?

Schadeverleden van de OD 18 95

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1980? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD1895 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze O4-44 bt (OD1895)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OD-18-95. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–18–95 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OG-18-95, een Buca Bco 1/16 oplegger uit 1986.
  2. Verandering op plek 3: OD-08-95, een Van hool 36tp oplegger uit 1980.
  3. Verandering op plek 5: OD-18-35, een Nooteboom Osd-39vv oplegger uit 1980.

Meer kentekens met O en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 8, 9 en 5 in OD1895 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OD-kentekens.

Één andere oplegger van dezelfde datum eerste toelating

17-06-1980 (ruim 45 jaar geleden):
  1. OD-19-00: Burg B.p.o.10-24z.

Meer Lag O4-44 bt op voertuig-zoeker.nl

Lag O4-44 bt opleggers

één Lag O4-44 bt oplegger
Bekijk Lag O4-44 bt oplegger.
7.085 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag O4-44 bt tankwagens

één Lag O4-44 bt tankwagen
Bekijk Lag O4-44 bt tankwagen.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.