OG-80-DB
OG-89-DB
OG-88-DB: Lag Od-3-32
Op deze pagina vind je alle informatie over OG–88–DB, een Lag Od-3-32.
Het is een
open wagen uit 1982.
De APK van deze Od-3-32 is vervallen op 08-10-2004 (bijna 21 jaar geleden).
Specificaties van de OG-88-DB
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
13-10-2003 (bijna 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
28-09-1999 (bijna 26 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
11-05-1982 (ruim 43 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
08-10-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OG88DB
|
11-05-1982 |
Eerste toelating |
28-09-1999 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
13-10-2003 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
08-10-2004 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Lag Od-3-32 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
25.780 kg |
Massa leeg voertuig |
6220 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
32.000 kg |
Wielbasis |
900 cm |
Lengte voertuig |
1260 cm |
Breedte voertuig |
250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1130 cm |
Technische maximale massa voertuig |
32.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Lag Od-3-32 opvragen |
Bijwerkdatum OG-88-DB
De gegevens van deze Lag Od-3-32 met kenteken OG88DB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Lag Od-3-32?
Schadeverleden van de OGÂ 88Â DB
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1982?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OG88DB weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 88Â DB, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Lag Od-3-32 op voertuig-zoeker.nl
Lag Od-3-32 opleggers
- één Lag Od-3-32 oplegger
- Bekijk Lag Od-3-32 oplegger.
- 7.085 Lag opleggers
- Bekijk Lag opleggers.
Lag Od-3-32 open wagens
- één Lag Od-3-32 open wagen
- Bekijk Lag Od-3-32 open wagen.
- 1.265 Lag open wagens
- Bekijk Lag open wagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn:
Lag N/a,
Lag O3-gt 50,
Lag O3-cc a7,
Lag O3-cc 70 en
Lag O3-gt 51.