OG-76-30 OG-76-52

OG-76-48: Lag Tba-25

OG-76-48 Op deze pagina vind je alle informatie over OG–76–48, een Lag Tba-25. Het is een tankwagen uit 1987. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-76-48?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-76-48

Het kenteken van deze Lag Tba-25 (OG7648) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model Tba-25
Kenteken OG-76-48, OG–76–48, OG 76 48 (gespeld: Otto Gerard Zeven Zes Vier Acht)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 345 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Lag Tba-25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-04-1987 (ruim 38 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-04-1987 (ruim 38 jaar geleden)
Vervaldatum APK 12-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG7648

02-04-1987 Eerste tenaamstelling in nederland
02-04-1987 Eerste toelating
12-02-2011 Huidige vervaldatum apk
26-11-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag Tba-25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 18.470 kg
Massa leeg voertuig 4030 kg
Toegestane maximum massa voertuig 22.500 kg
Wielbasis 585 cm
Lengte voertuig 849 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 677 cm
Technische maximale massa voertuig 22.500 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag Tba-25 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag Tba-25 opvragen

Bijwerkdatum OG-76-48

De gegevens van deze Lag Tba-25 met kenteken OG7648 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 19-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lag Tba-25?

Schadeverleden van de OG 76 48

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG7648 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tba-25 (OG7648)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-76-48. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–76–48 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OS-76-48, een Pacton 2126 c-2 oplegger uit 1973.
  2. Verandering op plek 3: OG-36-48, een Burg Bpo 12-20/30 sz oplegger uit 1986.
  3. Verandering op plek 3: OG-96-48, een Floor Flo-17-30h oplegger uit 1987.
  4. Verandering op plek 5: OG-76-38, een Floor Fluo-17-28-15h oplegger uit 1987.
  5. Verandering op plek 5: OG-76-58, een Floor Flo-12-102 oplegger uit 1987.

Meer kentekens met O en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 6, 4 en 8 in OG7648 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OG-kentekens.

2 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

02-04-1987 (ruim 38 jaar geleden):
  1. OG-76-52: Vogelzang 882-sd
  2. OG-76-72: Burg Bpo 12-24 z

Meer Lag Tba-25 op voertuig-zoeker.nl

Lag Tba-25 opleggers

7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag Tba-25 tankwagens

2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.