OB-34-JR OB-45-JR

OB-40-JR: Lag Tba-32-1

OB-40-JR Op deze pagina vind je alle informatie over OB–40–JR, een Lag Tba-32-1. Het is een tankwagen uit 1990. Het kenteken van deze Lag is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OB-40-JR?

infoverkopentools

Specificaties van de OB-40-JR

Het kenteken van deze Lag Tba-32-1 (OB40JR) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lag
Model Tba-32-1
Kenteken OB-40-JR, OB–40–JR, OB 40 JR (gespeld: Otto Bernard Vier Nul Jan Rudolf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 090 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Lag Tba-32-1 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-05-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-02-1990 (bijna 36 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-02-1990 (bijna 36 jaar geleden)

Tijdlijn van de OB40JR

19-02-1990 Eerste tenaamstelling in nederland
19-02-1990 Eerste toelating
15-05-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lag Tba-32-1 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 26.020 kg
Massa leeg voertuig 5980 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 710 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 855 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lag Tba-32-1 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Lag Tba-32-1 opvragen

Bijwerkdatum OB-40-JR

De gegevens van deze Lag Tba-32-1 met kenteken OB40JR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lag Tba-32-1?

Schadeverleden van de OB 40 JR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB40JR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tba-32-1 (OB40JR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OB-40-JR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–40–JR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MB-40-JR, een Harley davidson Xlh-1000 motorfiets uit 1979.
  2. Verandering op plek 1: WB-40-JR, een Saris F3020 aanhangwagen uit 1989.
  3. Verandering op plek 2: OF-40-JR, een Floor Flo-12-102 oplegger uit 1997.
  4. Verandering op plek 4: OB-43-JR, een Gofa Db 42000/6 oplegger uit 1990.
  5. Verandering op plek 5: OB-40-FR, een Burg Bpo 12-20 zgbf oplegger uit 1989.
  6. Verandering op plek 5: OB-40-LR, een E.s.v.e. Tat 12-10l-20lhls oplegger uit 1990.
  7. Verandering op plek 6: OB-40-JH, een Floor Fluo-18-30h oplegger uit 1990.

Meer kentekens met O, B, J en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OB40JR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBJR-kentekens.

2 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

19-02-1990 (bijna 36 jaar geleden):
  1. OB-43-JR: Gofa Db 42000/6
  2. OB-45-JR: Groenewegen 40.03 dros-12-20 b

Meer Lag Tba-32-1 op voertuig-zoeker.nl

Lag Tba-32-1 opleggers

vier Lag Tba-32-1 opleggers
Bekijk Lag Tba-32-1 opleggers.
7.086 Lag opleggers
Bekijk Lag opleggers.

Lag Tba-32-1 tankwagens

drie Lag Tba-32-1 tankwagens
Bekijk Lag Tba-32-1 tankwagens.
2.257 Lag tankwagens
Bekijk Lag tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lag zijn: Lag N/a, Lag O3-gt 50, Lag O3-cc a7, Lag O3-cc 70 en Lag O3-gt 51.