Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Lako |
Model | Sdtu 234 |
Kenteken | OS-97-JL, OS–97–JL, OS 97 JL (gespeld: Otto Simon Negen Zeven Jan Lodewijk) |
Type | SDTU 234 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. v. dwarsbalk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0952-1502 cm Lengte (L): 1355-1905 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1170-1720 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 234 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 27-06-2026 (over bijna 10 maanden) |
Tijdlijn van de OS97JL |
|
18-06-2020 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-06-2020 | Eerste toelating |
18-06-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
18-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
18-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
27-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
27-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Lako Sdtu 234 opvragen |
Laadvermogen | 23.540 kg |
Massa leeg voertuig | 10.460 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 34.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 34.000 kg |
Lengte voertuig (minimum) | 1355 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 1905 cm |
Wielbasis voertuig (minimum) | 952 cm |
Wielbasis voertuig (maximum) | 1502 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 234 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 90 km/u |
Aantal wielen | 8 |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 234 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 234 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 234 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 234 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 234 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-06-2025 14:47 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
27-06-2025 14:47 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Lako Sdtu 234.
De gegevens van deze Lako Sdtu 234 met kenteken OS97JL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS97JL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OS-97-JL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–97–JL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, J en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 7 in OS97JL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSJL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OSÂ 97Â JL, gebruik dan onderstaande zoekbox: