Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Lako |
Model | Sdtu 345 |
Kenteken | ON-10-DT, ON–10–DT, ON 10 DT (gespeld: Otto Nico Één Nul Dirk Theodoor) |
Type | SDTU 345 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. v. dwarsbalk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0976-1511 cm Lengte (L): 1367-1902 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1195-1730 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 345 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-12-2013 (bijna 12 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-12-2013 (bijna 12 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-12-2013 (bijna 12 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 07-12-2025 (over 3 maanden) |
Tijdlijn van de ON10DT |
|
05-12-2013 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-12-2013 | Eerste toelating |
27-12-2013 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
05-12-2022 | Vorige vervaldatum apk |
05-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
07-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Lako Sdtu 345 opvragen |
Laadvermogen | 32.430 kg |
Massa leeg voertuig | 12.570 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 345 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 345 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 345 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 345 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 345 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Lako Sdtu 345 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
20-10-2020 14:01 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
20-10-2020 14:01 | Stuurkogel te veel speling |
18-10-2021 13:41 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
18-10-2021 13:41 | Retroreflector vertoont gebrek |
18-10-2021 13:41 | Retroreflector ontbreekt |
20-10-2021 15:11 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
20-10-2021 15:11 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
28-10-2022 15:54 | Band beschadigd |
28-10-2022 15:54 | Remverschil op 1 as te groot |
28-10-2022 15:54 | Band onvoldoende profiel |
28-10-2022 15:54 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
28-10-2022 15:54 | Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Schades bekijken van deze Lako Sdtu 345.
De gegevens van deze Lako Sdtu 345 met kenteken ON10DT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van ON10DT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van ON-10-DT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken ON–10–DT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, N, D en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in ON10DT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ONDT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ONÂ 10Â DT, gebruik dan onderstaande zoekbox: