OG-17-TY OG-26-TY

OG-18-TY: Lako T232

OG-18-TY Op deze pagina vind je alle informatie over OG–18–TY, een Lako T232. Het is een open wagen uit 2001. De APK van deze T232 is vervallen op 03-07-2025 (ruim 2 maanden geleden).

Wat wil je doen met OG-18-TY?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-18-TY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lako
Model T232
Kenteken OG-18-TY, OG–18–TY, OG 18 TY (gespeld: Otto Gerard Één Acht Theodoor Ypsilon)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-11-2024 (bijna 10 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-12-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-12-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 03-07-2025 (ruim 2 maanden geleden)

Tijdlijn van de OG18TY

17-12-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
17-12-2001 Eerste toelating
20-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
19-03-2022 Vorige vervaldatum apk
21-03-2023 Vorige vervaldatum apk
16-06-2024 Vorige vervaldatum apk
12-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
03-07-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lako T232 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 23.260 kg
Massa leeg voertuig 8740 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 990 cm
Lengte voertuig 1340 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

APK-gebreken van de OG18TY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

06-11-2019 16:10 Roestschade hulpbalk
06-11-2019 16:10 Stuurkogel te veel speling
19-03-2021 14:42 Achterlicht werkt niet (goed)
19-03-2021 14:42 Werking gasveersysteem ondeugdelijk
19-03-2021 14:42 Stuurkogel te veel speling
21-03-2022 15:05 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
16-06-2023 15:54 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling
16-06-2023 15:54 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
16-06-2023 15:54 Slang besturingssysteem beschadigd
16-06-2023 15:54 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
16-06-2023 15:54 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
16-06-2023 15:54 Stuurkogel te veel speling
03-07-2024 16:16 Stadslicht werkt niet (goed)
03-07-2024 16:16 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
03-07-2024 16:16 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Lako T232.

Bijwerkdatum OG-18-TY

De gegevens van deze Lako T232 met kenteken OG18TY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 05-07-2025.

Wat wil je doen met deze Lako T232?

Schadeverleden van de OG 18 TY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG18TY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze T232 (OG18TY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-18-TY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–18–TY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-18-TY, een Yamaha Xj 750 motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 1: WG-18-TY, een Solide C2000 Mr aanhangwagen uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: OB-18-TY, een Bulthuis T27 l oplegger uit 1991.
  4. Verandering op plek 2: OH-18-TY, een Grw 065-233sa oplegger uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: OG-28-TY, een Van hool 3b1084 oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 4: OG-17-TY, een Lag 0-3-39 Kc oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 4: OG-19-TY, een Stas Sa339k oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 5: OG-18-PY, een Koegel Sn24 oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 5: OG-18-VY, een Gs Otib-120-3000 oplegger uit 2002.
  10. Verandering op plek 6: OG-18-TX, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2002.

Meer kentekens met O, G, T en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, T en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in OG18TY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGTY-kentekens.

5 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

17-12-2001 (bijna 24 jaar geleden):
  1. OG-19-TY: Stas Sa339k
  2. OG-26-TY: Hoekstra Be opl 6t-l
  3. ON-02-TN: Lag O-23-t
  4. OP-53-VB: Desot Opl/3at/38/98bsr
  5. OT-24-HN: Ekw Roc-39t3a

Meer Lako T232 op voertuig-zoeker.nl

Lako T232 opleggers

vier Lako T232 opleggers
Bekijk Lako T232 opleggers.
302 Lako opleggers
Bekijk Lako opleggers.

Lako T232 open wagens

drie Lako T232 open wagens
Bekijk Lako T232 open wagens.
172 Lako open wagens
Bekijk Lako open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lako zijn: Lako T344, Lako T343, Lako T344-rmo, Lako T345 en Lako T347.