OH-07-GJ OH-14-GJ

OH-13-GJ: Lako T232

OH-13-GJ Op deze pagina vind je alle informatie over OH–13–GJ, een Lako T232. Het is een open wagen uit 2003. De APK van deze T232 vervalt op 10-06-2026 (over ruim 9 maanden).

Wat wil je doen met OH-13-GJ?

infoverkopentools

Specificaties van de OH-13-GJ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Lako
Model T232
Kenteken OH-13-GJ, OH–13–GJ, OH 13 GJ (gespeld: Otto Hendrik Één Drie Gerard Jan)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen balk 170 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-09-2007 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-06-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-06-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Vervaldatum APK 10-06-2026 (over ruim 9 maanden)

Tijdlijn van de OH13GJ

06-06-2003 Eerste tenaamstelling in nederland
06-06-2003 Eerste toelating
11-09-2007 Huidige aanvang tenaamstelling
06-06-2022 Vorige vervaldatum apk
06-06-2023 Vorige vervaldatum apk
06-06-2025 Vorige vervaldatum apk
10-06-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lako T232 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 24.500 kg
Massa leeg voertuig 7500 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 700 cm
Lengte voertuig 1078 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 917 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lako T232 opvragen

APK-gebreken van de OH13GJ

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

16-05-2019 13:55 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling
16-05-2019 13:55 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
16-05-2019 13:55 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd
16-05-2019 13:55 Remonderdelen te veel gecorrodeerd
16-05-2019 13:55 Band onvoldoende profiel
16-05-2019 13:55 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
16-05-2019 13:55 Kentekenplaatverlichting ondeugdelijk (bevestigd)
16-05-2019 13:55 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
26-05-2020 16:01 Vrije slag remcilinder te groot
26-05-2020 16:01 Schokdemper werkt niet (goed)
26-05-2020 16:01 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek
26-05-2020 16:01 Onderdeel gasveersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
26-05-2020 16:01 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd
15-04-2021 17:00 Luchtlekkage reminrichting
19-04-2022 12:08 Vrije slag remcilinder te groot
26-05-2023 14:43 Veer gebroken of gescheurd
26-05-2023 14:43 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
11-04-2024 11:02 Stootbalk ontbreekt
11-04-2024 11:02 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
11-04-2024 11:02 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname

Schades bekijken van deze Lako T232.

Bijwerkdatum OH-13-GJ

De gegevens van deze Lako T232 met kenteken OH13GJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Lako T232?

Schadeverleden van de OH 13 GJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2003? Of wil je de gedetailleerde waarde van OH13GJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze T232 (OH13GJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OH-13-GJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OH–13–GJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MH-13-GJ, een Yamaha Fz 750 motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: WH-13-GJ, een Otten 360 aanhangwagen uit 1995.
  3. Verandering op plek 2: OG-13-GJ, een Talson F 1227 oplegger uit 2000.
  4. Verandering op plek 2: OK-13-GJ, een Burg Bpo 12-20 ccxax-00 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OH-03-GJ, een Atm Oka 17/27 oplegger uit 2003.
  6. Verandering op plek 3: OH-23-GJ, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2003.
  7. Verandering op plek 4: OH-11-GJ, een Pacton Txd 230 oplegger uit 2003.
  8. Verandering op plek 4: OH-14-GJ, een Indox 1n3c1r oplegger uit 2003.
  9. Verandering op plek 5: OH-13-FJ, een Pacton Tbd339 oplegger uit 2003.
  10. Verandering op plek 5: OH-13-HJ, een Feldbinder Kip66.3 oplegger uit 2003.
  11. Verandering op plek 6: OH-13-GG, een Veldhuizen P31-6a oplegger uit 2003.
  12. Verandering op plek 6: OH-13-GK, een Pacton T3-004 oplegger uit 2003.

Meer kentekens met O, H, G en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, H, G en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in OH13GJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OHGJ-kentekens.

Meer Lako T232 op voertuig-zoeker.nl

Lako T232 opleggers

vier Lako T232 opleggers
Bekijk Lako T232 opleggers.
302 Lako opleggers
Bekijk Lako opleggers.

Lako T232 open wagens

drie Lako T232 open wagens
Bekijk Lako T232 open wagens.
172 Lako open wagens
Bekijk Lako open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lako zijn: Lako T344, Lako T343, Lako T344-rmo, Lako T345 en Lako T347.