OG-33-26 OG-33-42

OG-33-27: Lako T315

OG-33-27 Op deze pagina vind je alle informatie over OG–33–27, een Lako T315. Het is een tankwagen uit 1986. De APK van deze T315 vervalt op 01-03-2026 (over bijna 6 maanden).

Wat wil je doen met OG-33-27?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-33-27

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lako
Model T315
Kenteken OG-33-27, OG–33–27, OG 33 27 (gespeld: Otto Gerard Drie Drie Twee Zeven)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer by achteras r.
Schadeverleden Schades van deze Lako T315 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-07-1986 (ruim 39 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-07-1986 (ruim 39 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-03-2026 (over bijna 6 maanden)

Tijdlijn van de OG3327

08-07-1986 Eerste tenaamstelling in nederland
08-07-1986 Eerste toelating
05-03-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
01-03-2022 Vorige vervaldatum apk
01-03-2023 Vorige vervaldatum apk
01-03-2024 Vorige vervaldatum apk
01-03-2025 Vorige vervaldatum apk
01-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lako T315 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 35.620 kg
Massa leeg voertuig 8380 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 696 cm
Lengte voertuig 1010 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 876 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lako T315 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lako T315 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lako T315 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Lako T315 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 16.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lako T315 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lako T315 opvragen

APK-gebreken van de OG3327

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

13-01-2020 16:47 Luchtlekkage reminrichting
13-01-2020 16:47 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
13-01-2020 16:47 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
08-01-2021 14:46 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling
08-01-2021 14:46 Remslang schuurt langs enig deel
08-01-2021 14:46 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd
08-01-2021 14:46 Dragende delen misvormd of gescheurd
18-01-2022 11:47 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling
18-01-2022 11:47 Veerbevestiging ondeugdelijk
18-01-2022 11:47 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek
18-01-2022 11:47 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd
18-01-2022 11:47 Luchtlekkage reminrichting
26-01-2023 16:45 Band beschadigd
26-01-2023 16:45 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
30-01-2024 16:54 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd
30-01-2024 16:54 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar
30-01-2024 16:54 Veer gebroken of gescheurd
30-01-2024 16:54 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
07-02-2025 15:05 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
07-02-2025 15:05 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij

Schades bekijken van deze Lako T315.

Bijwerkdatum OG-33-27

De gegevens van deze Lako T315 met kenteken OG3327 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lako T315?

Schadeverleden van de OG 33 27

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1986? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG3327 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze T315 (OG3327)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-33-27. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–33–27 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OD-33-27, een Pacton 3139 S. oplegger uit 1980.
  2. Verandering op plek 3: OG-93-27, een Burg Bpo12-27z oplegger uit 1987.
  3. Verandering op plek 5: OG-33-97, een Burg Bpo 12-24z oplegger uit 1986.
  4. Verandering op plek 6: OG-33-26, een Floor Flo-12-102 oplegger uit 1986.

Meer kentekens met O en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 3, 2 en 7 in OG3327 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OG-kentekens.

10 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

08-07-1986 (ruim 39 jaar geleden):
  1. OG-33-18: Floor Flko-17-24
  2. OG-33-22: Floor Flo-12-27
  3. OG-33-25: Floor Flo-10-101
  4. OG-33-26: Floor Flo-12-102
  5. OG-33-31: Jumbo Eo100s
  6. OG-33-42: Jumbo To 200 3r
  7. OG-34-60: Van hool S312
  8. OG-35-21: E.s.v.e. Otrvsz 18-18l-10lhls
  9. OG-35-35: Pacton 2328 c-2-s.
  10. OG-83-74: Jumbo To180z1v

Meer Lako T315 op voertuig-zoeker.nl

Lako T315 opleggers

één Lako T315 oplegger
Bekijk Lako T315 oplegger.
302 Lako opleggers
Bekijk Lako opleggers.

Lako T315 tankwagens

één Lako T315 tankwagen
Bekijk Lako T315 tankwagen.
146 Lako tankwagens
Bekijk Lako tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lako zijn: Lako T344, Lako T343, Lako T344-rmo, Lako T345 en Lako T347.