OK-49-BY OK-51-BY

OK-50-BY: Lako T344

OK-50-BY Op deze pagina vind je alle informatie over OK–50–BY, een Lako T344. Het is een tankwagen uit 2007. De APK van deze T344 vervalt op 29-11-2025 (over bijna 3 maanden).

Wat wil je doen met OK-50-BY?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-50-BY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Lako
Model T344
Kenteken OK-50-BY, OK–50–BY, OK 50 BY (gespeld: Otto Karel Vijf Nul Bernard Ypsilon)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk by achteras
Schadeverleden Schades van deze Lako T344 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-11-2007 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-11-2007 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 29-11-2025 (over bijna 3 maanden)

Tijdlijn van de OK50BY

02-11-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
02-11-2007 Eerste toelating
18-06-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
16-11-2021 Vorige vervaldatum apk
16-11-2022 Vorige vervaldatum apk
16-11-2023 Vorige vervaldatum apk
29-11-2024 Vorige vervaldatum apk
29-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lako T344 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.640 kg
Massa leeg voertuig 9360 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 697 cm
Lengte voertuig 1130 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 954 cm
Technische maximale massa voertuig 46.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lako T344 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Lako T344 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Lako T344 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Lako T344 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Lako T344 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lako T344 opvragen

APK-gebreken van de OK50BY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

08-11-2018 16:01 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten
08-11-2018 16:01 (Zij-)markeringslichten ontbreken
08-11-2018 16:01 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
08-11-2018 16:01 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd
08-11-2018 16:01 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
08-11-2018 16:01 Mistachterlicht ontbreekt
29-10-2019 16:59 Wiellager te veel speling
29-10-2019 16:59 Wielafscherming ontbreekt
29-10-2019 16:59 Luchtlekkage reminrichting
29-10-2019 16:59 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
27-10-2020 16:59 Koppelingspen te veel gesleten
27-10-2020 16:59 Gevaar losraken deel aan buitenzijde
27-10-2020 16:59 Luchtlekkage reminrichting
27-10-2020 16:59 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
27-10-2020 16:59 Achterlicht werkt niet (goed)
27-10-2020 16:59 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
10-11-2021 16:56 Achterlicht kleur wijkt af of niet toegestaan
10-11-2021 16:56 Achterlicht aantal niet juist volgens voorschriften
01-11-2022 16:59 Achterlicht kleur wijkt af of niet toegestaan
01-11-2022 16:59 Achterlicht aantal niet juist volgens voorschriften
29-11-2023 16:57 Achterlicht afgeschermd
29-11-2023 16:57 Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt

Schades bekijken van deze Lako T344.

Bijwerkdatum OK-50-BY

De gegevens van deze Lako T344 met kenteken OK50BY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Lako T344?

Schadeverleden van de OK 50 BY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK50BY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze T344 (OK50BY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-50-BY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–50–BY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: JK-50-BY, een bruine Nissan Sunny 1300 personenauto uit 1983.
  2. Verandering op plek 1: WK-50-BY, een Beyerland 2035 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-50-BY, een Montenegro Shlf-3s-13,55 oplegger uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: OL-50-BY, een Webtrailer Prsh18-tri-sys oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-40-BY, een Van eck Pt-3lnn oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OK-60-BY, een Krone Sz oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: OK-51-BY, een Schmitz cargobull Sko 24/lzg-13-4fp 80/45 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: OK-50-FY, een Cuppers Lvo 12-27 al oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: OK-50-BX, een Renders Roc 12.27 cc oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OK-50-BZ, een Krone Sd oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, B en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, B en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OK50BY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKBY-kentekens.

Meer Lako T344 op voertuig-zoeker.nl

Lako T344 opleggers

80 Lako T344 opleggers
Bekijk Lako T344 opleggers.
302 Lako opleggers
Bekijk Lako opleggers.

Lako T344 tankwagens

79 Lako T344 tankwagens
Bekijk Lako T344 tankwagens.
146 Lako tankwagens
Bekijk Lako tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Lako zijn: Lako T344, Lako T343, Lako T344-rmo, Lako T345 en Lako T347.