Voertuigsoort | Oplegger |
Merk | Langendorf |
Model | Flatliner |
Kenteken | OP-17-LY, OP–17–LY, OP 17 LY (gespeld: Otto Pieter Één Zeven Lodewijk Ypsilon) |
Type | INNENLADER |
Uitvoering | 09C |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0312*03 |
Variant | SBL |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1237 cm Wielbasis: 0952-0989 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-11-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-11-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-11-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-11-2025 (over ruim 2½ maanden) |
Tijdlijn van de OP17LY |
|
15-11-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-11-2016 | Eerste toelating |
04-04-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
20-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
17-11-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
20-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
20-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Laadvermogen | 32.960 kg |
Massa leeg voertuig | 8040 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 41.000 kg |
Lengte voertuig | 1285 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 41.000 kg |
Hoogte voertuig | 320 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
01-11-2021 15:06 | Verlichting asymmetrisch t.o.v. het midden |
01-11-2021 15:06 | Vrije slag remcilinder te groot |
01-11-2021 15:06 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
01-11-2021 15:06 | Retroreflector vertoont gebrek |
01-11-2021 15:06 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
14-10-2022 13:46 | Hoofdbalk gescheurd |
18-10-2023 16:52 | Hulpbalk gescheurd |
18-10-2023 16:52 | (Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften |
18-10-2023 16:52 | Breedtemarkering ontbreekt of voldoet niet aan de eisen |
Schades bekijken van deze Langendorf Flatliner.
De gegevens van deze Langendorf Flatliner met kenteken OP17LY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP17LY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-17-LY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–17–LY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, L en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in OP17LY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPLY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 17Â LY, gebruik dan onderstaande zoekbox: