Voertuigsoort | Oplegger |
Merk | Langendorf |
Model | Flatliner |
Kenteken | OP-77-RT, OP–77–RT, OP 77 RT (gespeld: Otto Pieter Zeven Zeven Rudolf Theodoor) |
Type | INNENLADER |
Uitvoering | 09G |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0312*04 |
Variant | SBL |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1170-1200 cm Wielbasis: 0922-0952 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-08-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 26-03-2026 (over bijna 7 maanden) |
Tijdlijn van de OP77RT |
|
10-03-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-03-2017 | Eerste toelating |
27-08-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
23-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
26-03-2025 | Vorige vervaldatum apk |
26-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Laadvermogen | 35.720 kg |
Massa leeg voertuig | 9280 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Lengte voertuig | 1275 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Hoogte voertuig | 320 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Langendorf Flatliner opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
04-03-2020 16:42 | Band beschadigd |
04-03-2020 16:42 | Band onvoldoende profiel |
27-01-2021 14:16 | Band beschadigd |
27-01-2021 14:16 | Vrije slag remcilinder te groot |
27-01-2021 14:16 | Afstelplaat remkrachtregelaar onleesbaar/ontbreekt |
27-01-2021 14:16 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
17-02-2022 15:57 | Band beschadigd |
17-02-2022 15:57 | Vrije slag remcilinder te groot |
17-02-2022 15:57 | Band onvoldoende profiel |
23-03-2023 14:33 | Band beschadigd |
23-03-2023 14:33 | Band onvoldoende profiel |
23-03-2023 14:33 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Schades bekijken van deze Langendorf Flatliner.
De gegevens van deze Langendorf Flatliner met kenteken OP77RT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP77RT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-77-RT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–77–RT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in OP77RT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPRT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 77Â RT, gebruik dan onderstaande zoekbox: