Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Lintrailers |
Model | 3 lspu 18-27 |
Kenteken | OG-20-HH, OG–20–HH, OG 20 HH (gespeld: Otto Gerard Twee Nul Hendrik Hendrik) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen balk t.p.v. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1370-2120 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1950 cm Wielbasis: 0951-1701 cm Indien in uitgeschoven toestand de wettelijke maxima van het voertuig danwel samenstel van voertuigen wordt overschreden, moet een ontheffing ex artikel 7.1 van het Voertuigreglement aanwezig zijn. |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-07-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-02-2000 (bijna 26 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 24-09-1996 (bijna 29 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OG20HH |
|
24-09-1996 | Eerste toelating |
15-02-2000 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-02-2008 | Vorige aanvang tenaamstelling |
15-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
15-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
19-07-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-01-2024 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 opvragen |
Laadvermogen | 36.100 kg |
Massa leeg voertuig | 8900 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 opvragen |
De gegevens van deze Lintrailers 3 lspu 18-27 met kenteken OG20HH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG20HH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-20-HH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–20–HH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, H en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in OG20HH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGHH-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 20Â HH, gebruik dan onderstaande zoekbox: