Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Lintrailers |
Model | 3lsdu 18 27 |
Kenteken | OG-16-PN, OG–16–PN, OG 16 PN (gespeld: Otto Gerard Één Zes Pieter Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1357-2007 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1850 cm Wielbasis: 0950-1600 cm Indien in uitgeschoven toestand de wettelijke maxima van het voertuig danwel samenstel van voertuigen wordt overschreden, moet een ontheffing ex artikel 7.1 van het Voertuigreglement aanwezig zijn. |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-01-2005 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-04-2001 (ruim 24 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-04-2001 (ruim 24 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 07-01-2026 (over 4 maanden) |
Tijdlijn van de OG16PN |
|
18-04-2001 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-04-2001 | Eerste toelating |
21-01-2005 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
04-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
05-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
05-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
07-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 opvragen |
Laadvermogen | 35.740 kg |
Massa leeg voertuig | 9260 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
30-10-2019 13:20 | Band onvoldoende profiel |
05-01-2023 14:48 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
05-01-2023 14:48 | Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
05-01-2023 14:48 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
23-11-2023 14:55 | Band beschadigd |
23-11-2023 14:55 | Band onvoldoende profiel |
Schades bekijken van deze Lintrailers 3lsdu 18 27.
De gegevens van deze Lintrailers 3lsdu 18 27 met kenteken OG16PN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG16PN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-16-PN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–16–PN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, P en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in OG16PN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGPN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 16Â PN, gebruik dan onderstaande zoekbox: