Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Lintrailers |
Model | N/a |
Kenteken | OP-19-TP, OP–19–TP, OP 19 TP (gespeld: Otto Pieter Één Negen Theodoor Pieter) |
Type | S3A |
Uitvoering | 1830BB0XXN0A |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0703*01 |
Variant | 14LSDU |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1045-1620 cm Lengte (L): 1185-1760 cm Wielbasis: 0925-1500 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 11-07-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-07-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-07-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-01-2026 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de OP19TP |
|
11-07-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-07-2017 | Eerste toelating |
11-07-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
26-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
26-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
28-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
28-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
03-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Lintrailers N/a opvragen |
Laadvermogen | 38.100 kg |
Massa leeg voertuig | 9900 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 48.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Hoogte voertuig | 192 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Lintrailers N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
15-08-2019 11:08 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
15-08-2019 11:08 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
15-08-2019 11:08 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
15-08-2019 11:08 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
25-08-2020 15:59 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
25-08-2020 15:59 | Koppelingsplaat te veel gesleten |
25-08-2020 15:59 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
26-08-2020 16:58 | Koppelingsplaat beschadigd/vervormd |
Schades bekijken van deze Lintrailers N/a.
De gegevens van deze Lintrailers N/a met kenteken OP19TP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP19TP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-19-TP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–19–TP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in OP19TP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPTP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 19Â TP, gebruik dan onderstaande zoekbox: