OJ-09-ND OJ-15-ND

OJ-14-ND: M&v Nbsg11

OJ-14-ND Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–14–ND, een M&v Nbsg11. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze Nbsg11 is vervallen op 19-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-14-ND?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-14-ND

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk M&v
Model Nbsg11
Kenteken OJ-14-ND, OJ–14–ND, OJ 14 ND (gespeld: Otto Jan Één Vier Nico Dirk)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze M&v Nbsg11 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 19-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ14ND

02-11-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
02-11-2006 Eerste toelating
28-05-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
19-04-2022 Vorige vervaldatum apk
23-03-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
19-04-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze M&v Nbsg11 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 14.060 kg
Massa leeg voertuig 5940 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 690 cm
Lengte voertuig 1096 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 910 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze M&v Nbsg11 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze M&v Nbsg11 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze M&v Nbsg11 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze M&v Nbsg11 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze M&v Nbsg11 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze M&v Nbsg11 opvragen

APK-gebreken van de OJ14ND

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

20-11-2019 10:53 Mistachterlicht ontbreekt

Schades bekijken van deze M&v Nbsg11.

Bijwerkdatum OJ-14-ND

De gegevens van deze M&v Nbsg11 met kenteken OJ14ND (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze M&v Nbsg11?

Schadeverleden van de OJ 14 ND

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ14ND weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Nbsg11 (OJ14ND)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-14-ND. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–14–ND één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-14-ND, een Kawasaki Kz 305 Csr motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WJ-14-ND, een Anssems A-s 1450 aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OH-14-ND, een Krone Sdr 27 oplegger uit 2004.
  4. Verandering op plek 2: OK-14-ND, een Pacton B3-001 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OJ-24-ND, een Van eck Pt-3ln1 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-10-ND, een Krone Sdr 27 oplegger uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: OJ-15-ND, een Titan jelsum Dl70 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-14-JD, een Broshuis 2 connect-3akcc oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-14-PD, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OJ-14-NF, een Langendorf Floatliner oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, N en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, N en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 4 in OJ14ND vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJND-kentekens.

25 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

02-11-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. OJ-05-LP: Lintrailers 3 lsdu 18-27
  2. OJ-06-ND: Vogelzang Vol-12-27-mkb
  3. OJ-07-ND: Hrd Ntz
  4. OJ-09-ND: Atm Oka 17/27
  5. OJ-12-KB: Schmitz Sko 24
  6. OJ-13-KB: Schmitz Sko 24
  7. OJ-15-ND: Titan jelsum Dl70
  8. OJ-20-LS: Lag O-3-39 05
  9. OJ-21-LT: Schmitz S01
  10. OJ-22-LT: Schmitz S01
  11. OJ-65-KJ: Groenewegen Dro-12-27
  12. OJ-72-LB: Veldhuizen P37-2
  13. OJ-84-NB: Burg Bpo 14-27 srnxx
  14. OJ-85-NB: Burg Bpo 12-27 Zgzxx
  15. OJ-93-LR: Groenewegen Dro-14-27
  16. OJ-94-LR: Groenewegen Dro-14-27
  17. OJ-95-LR: Groenewegen Dro-14-27
  18. OJ-96-LR: Groenewegen Dro-14-27
  19. OJ-97-LR: Groenewegen Dro-14-27
  20. OK-26-YS: Schmitz cargobull Scs 24/l
  21. OL-29-VF: Fruehauf Speedslider Meg
  22. ON-25-DB: Schmitz cargobull Sko 24
  23. ON-26-DB: Schmitz cargobull Sko 24
  24. OS-03-ZF: Nooteboom Nooteboom
  25. OT-84-BJ: Es-ge 4 stl na

Meer M&v Nbsg11 op voertuig-zoeker.nl

M&v Nbsg11 opleggers

één M&v Nbsg11 oplegger
Bekijk M&v Nbsg11 oplegger.
vijftien M&v opleggers
Bekijk M&v opleggers.

M&v Nbsg11 voertuigen met gesloten opbouw

één M&v Nbsg11 voertuig met gesloten opbouw
Bekijk M&v Nbsg11 voertuig met gesloten opbouw.
drie M&v voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk M&v voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van M&v zijn: M&v Euro 902k, M&v Npsg11, M&v M06g31, M&v Npsg21 en M&v N06g31.