OJ-75-PZ OJ-14-RB

OJ-13-RB: M&v Npsg11

OJ-13-RB Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–13–RB, een M&v Npsg11. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2007. De APK van deze Npsg11 vervalt op 31-05-2026 (over bijna 9 maanden).

Wat wil je doen met OJ-13-RB?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-13-RB

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk M&v
Model Npsg11
Kenteken OJ-13-RB, OJ–13–RB, OJ 13 RB (gespeld: Otto Jan Één Drie Rudolf Bernard)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk 150 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-05-2026 (over bijna 9 maanden)

Tijdlijn van de OJ13RB

23-01-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
23-01-2007 Eerste toelating
07-09-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
31-05-2022 Vorige vervaldatum apk
31-05-2023 Vorige vervaldatum apk
06-04-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
31-05-2024 Vorige vervaldatum apk
31-05-2025 Vorige vervaldatum apk
31-05-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze M&v Npsg11 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 13.540 kg
Massa leeg voertuig 6460 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 690 cm
Lengte voertuig 1080 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 905 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

APK-gebreken van de OJ13RB

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

21-05-2021 15:30 (Zij-)markeringslichten ontbreken
21-05-2021 15:30 Retroreflector ontbreekt
21-05-2021 15:30 iom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i
21-05-2021 15:30 Mistachterlicht werkt niet (goed)
10-04-2024 16:10 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
24-04-2025 14:04 Hulpbalk gescheurd

Schades bekijken van deze M&v Npsg11.

Bijwerkdatum OJ-13-RB

De gegevens van deze M&v Npsg11 met kenteken OJ13RB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-06-2025.

Wat wil je doen met deze M&v Npsg11?

Schadeverleden van de OJ 13 RB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ13RB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Npsg11 (OJ13RB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-13-RB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–13–RB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OH-13-RB, een Draco Tza 342 oplegger uit 2004.
  2. Verandering op plek 2: OL-13-RB, een H.t.f. Hzo 32 oplegger uit 2012.
  3. Verandering op plek 3: OJ-03-RB, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: OJ-23-RB, een Kaessbohrer Xs /rs oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 4: OJ-10-RB, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 4: OJ-14-RB, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-13-NB, een Lag O-3-38 pc oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: OJ-13-SB, een De kraker Cf200 oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 6: OJ-13-RD, een Pacton T3-001 oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, R en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, R en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in OJ13RB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJRB-kentekens.

24 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

23-01-2007 (bijna 19 jaar geleden):
  1. OJ-04-PY: Serrus mkv Algw 39
  2. OJ-08-PB: Koegel S***24
  3. OJ-19-RB: Chereau Cd382hb
  4. OJ-20-PV: Koegel S24
  5. OJ-21-PV: Koegel S***24
  6. OJ-21-RB: Tracon trailers To.1727
  7. OJ-22-RB: Tracon trailers To.1727
  8. OJ-26-RB: Knapen K200
  9. OJ-27-KR: Broshuis 31n5-eu
  10. OJ-39-NX: Koegel S24
  11. OJ-52-RS: Wielton Ns34k
  12. OJ-59-PH: Schmitz Sko 24
  13. OJ-60-PH: Schmitz Sko 24
  14. OJ-61-PH: Schmitz Sko 24
  15. OJ-62-PH: Schmitz Sko 24
  16. OJ-62-RY: Lako T344
  17. OJ-63-PH: Schmitz Sko 24
  18. OJ-68-NG: Van hool 3b2014
  19. ON-17-RJ: Krone Sdp 27
  20. OP-65-SR: Pacton Tbz230
  21. OS-10-KN: Renders Roc 12.18 na
  22. OS-23-KK: Renders Renders
  23. OS-76-KV: Renders Renders
  24. OT-89-ZH: Langendorf Sgl5

Meer M&v Npsg11 op voertuig-zoeker.nl

M&v Npsg11 opleggers

twee M&v Npsg11 opleggers
Bekijk M&v Npsg11 opleggers.
vijftien M&v opleggers
Bekijk M&v opleggers.

M&v Npsg11 voertuigen met gesloten opbouw

één M&v Npsg11 voertuig met gesloten opbouw
Bekijk M&v Npsg11 voertuig met gesloten opbouw.
drie M&v voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk M&v voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van M&v zijn: M&v Euro 902k, M&v Npsg11, M&v M06g31, M&v Npsg21 en M&v N06g31.