OJ-17-TL OJ-22-TL

OJ-18-TL: M&v Npsg11

OJ-18-TL Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–18–TL, een M&v Npsg11. Het is een huifopbouw uit 2007. De APK van deze Npsg11 vervalt op 07-06-2026 (over ruim 9 maanden).

Wat wil je doen met OJ-18-TL?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-18-TL

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk M&v
Model Npsg11
Kenteken OJ-18-TL, OJ–18–TL, OJ 18 TL (gespeld: Otto Jan Één Acht Theodoor Lodewijk)
Typegoedkeuringsnummer 00000000000000000000000000000000000
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk 150 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-06-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-04-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-03-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 07-06-2026 (over ruim 9 maanden)

Tijdlijn van de OJ18TL

29-03-2007 Eerste toelating
11-04-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
13-06-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
07-06-2022 Vorige vervaldatum apk
07-06-2023 Vorige vervaldatum apk
07-06-2024 Vorige vervaldatum apk
07-06-2025 Vorige vervaldatum apk
07-06-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze M&v Npsg11 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 14.080 kg
Massa leeg voertuig 5920 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 690 cm
Lengte voertuig 1070 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 907 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 06
Carrosserie (omschrijving) Huifopbouw
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze M&v Npsg11 opvragen

APK-gebreken van de OJ18TL

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

14-05-2020 15:40 Mistachterlicht werkt niet (goed)
07-06-2021 16:33 Wielafscherming ontbreekt
07-06-2021 16:33 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
06-06-2023 16:56 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
06-06-2023 16:56 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
07-06-2024 13:27 Stootbalk ondeugdelijk
03-06-2025 16:06 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt

Schades bekijken van deze M&v Npsg11.

Bijwerkdatum OJ-18-TL

De gegevens van deze M&v Npsg11 met kenteken OJ18TL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze M&v Npsg11?

Schadeverleden van de OJ 18 TL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ18TL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Npsg11 (OJ18TL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-18-TL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–18–TL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-18-TL, een Suzuki Gsx 600 f motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WJ-18-TL, een Atec P.k.16 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-18-TL, een H.t.f. Hzo 39 a oplegger uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: OK-18-TL, een System trailer Tks 20 oplegger uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: OJ-08-TL, een Kennis Tpd.348.c-b oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OJ-28-TL, een Lag O3-40 02 oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: OJ-17-TL, een Atm Oka 17/27 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: OJ-18-SL, een Renders Roc 12.27 na oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 5: OJ-18-VL, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OJ-18-TK, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: OJ-18-TP, een Pacton T3-010 oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, T en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, T en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in OJ18TL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJTL-kentekens.

Meer M&v Npsg11 op voertuig-zoeker.nl

M&v Npsg11 opleggers

twee M&v Npsg11 opleggers
Bekijk M&v Npsg11 opleggers.
vijftien M&v opleggers
Bekijk M&v opleggers.

M&v Npsg11 huifopbouws

één M&v Npsg11 huifopbouw
Bekijk M&v Npsg11 huifopbouw.
twee M&v huifopbouws
Bekijk M&v huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van M&v zijn: M&v Euro 902k, M&v Npsg11, M&v M06g31, M&v Npsg21 en M&v N06g31.