Het kenteken van deze Magyar S34 bd (OT20GS) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Tankwagen |
Merk | Magyar |
Model | S34 bd |
Kenteken | OT-20-GS, OT–20–GS, OT 20 GS (gespeld: Otto Theodoor Twee Nul Gerard Simon) |
Type | S34 BD |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Magyar S34 bd opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 13-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-05-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 12-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 05-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT20GS |
|
09-05-2003 | Eerste toelating |
05-04-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
13-05-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-05-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
13-06-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
12-05-2023 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Magyar S34 bd opvragen |
Laadvermogen | 27.200 kg |
Massa leeg voertuig | 6800 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 34.000 kg |
Wielbasis | 762 cm |
Lengte voertuig | 1130 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1013 cm |
Technische maximale massa voertuig | 34.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Magyar S34 bd opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Magyar S34 bd opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Magyar S34 bd opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 11 |
Carrosserie (omschrijving) | Tankwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Magyar S34 bd opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 10.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Magyar S34 bd opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Magyar S34 bd opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-05-2022 10:35 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
12-05-2022 10:35 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Magyar S34 bd.
De gegevens van deze Magyar S34 bd met kenteken OT20GS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 19-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2003? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT20GS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-20-GS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–20–GS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in OT20GS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTGS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 20Â GS, gebruik dan onderstaande zoekbox: