Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Dieplader |
Merk | Max trailer |
Model | Max 100 |
Kenteken | OR-12-DT, OR–12–DT, OR 12 DT (gespeld: Otto Rudolf Één Twee Dirk Theodoor) |
Type | F-S43-1AAF |
Uitvoering | 0DXC11BH |
Typegoedkeuringsnummer | e2*2007/46*0217*06 |
Variant | 1B2A0 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
Breedte: 0254-0300 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1170-1645 cm Lengte (L): 1340-1815 cm Wielbasis: 0996-1471 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-01-2026 (over ruim 4 maanden) |
Tijdlijn van de OR12DT |
|
15-01-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-01-2018 | Eerste toelating |
15-01-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
15-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
15-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
15-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
15-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
15-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Laadvermogen | 35.545 kg |
Massa leeg voertuig | 10.455 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 46.000 kg |
Technische maximale massa voertuig | 49.500 kg |
Hoogte voertuig | 216 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 80 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 29 |
Carrosserie (omschrijving) | Dieplader |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
15-01-2021 11:44 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
12-01-2022 16:58 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
12-01-2022 16:58 | Band onvoldoende profiel |
10-01-2024 16:08 | Opspatafscherming ontbreekt |
10-01-2024 16:08 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
10-01-2024 16:08 | Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Schades bekijken van deze Max trailer Max 100.
De gegevens van deze Max trailer Max 100 met kenteken OR12DT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR12DT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-12-DT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–12–DT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, D en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 2 in OR12DT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORDT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 12Â DT, gebruik dan onderstaande zoekbox: