Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Dieplader |
Merk | Max trailer |
Model | Max 100 |
Kenteken | OR-50-DD, OR–50–DD, OR 50 DD (gespeld: Otto Rudolf Vijf Nul Dirk Dirk) |
Type | F-S43-1AAF |
Uitvoering | 0DXC11BH |
Typegoedkeuringsnummer | e2*2007/46*0217*06 |
Variant | 1B2A0 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
Breedte: 0254-0300 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1170-1645 cm Lengte (L): 1305-1780 cm Wielbasis: 0996-1471 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OR50DD |
|
05-01-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-01-2018 | Eerste toelating |
05-01-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
14-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
14-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
14-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Laadvermogen | 35.880 kg |
Massa leeg voertuig | 10.120 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 46.000 kg |
Technische maximale massa voertuig | 49.500 kg |
Hoogte voertuig | 217 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 80 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 29 |
Carrosserie (omschrijving) | Dieplader |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 100 opvragen |
De gegevens van deze Max trailer Max 100 met kenteken OR50DD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR50DD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-50-DD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–50–DD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, D en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OR50DD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORDD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 50Â DD, gebruik dan onderstaande zoekbox: