OR-33-GJ OR-35-GJ

OR-34-GJ: Max trailer Max 110

OR-34-GJ Op deze pagina vind je alle informatie over OR–34–GJ, een Max trailer Max 110. Het is een dieplader uit 2018. De APK van deze Max 110 vervalt op 15-03-2026 (over ruim 6 maanden).

Wat wil je doen met OR-34-GJ?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-34-GJ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Dieplader
Merk Max trailer
Model Max 110
Kenteken OR-34-GJ, OR–34–GJ, OR 34 GJ (gespeld: Otto Rudolf Drie Vier Gerard Jan)
Type F-S43-1AAF
Uitvoering 3XXB00BM
Typegoedkeuringsnummer e2*2007/46*0217*06
Variant 0B2A0
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer op balk v. r.
Schadeverleden Schades van deze Max trailer Max 110 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-03-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-03-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-03-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Vervaldatum APK 15-03-2026 (over ruim 6 maanden)

Tijdlijn van de OR34GJ

15-03-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
15-03-2018 Eerste toelating
15-03-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
15-03-2022 Vorige vervaldatum apk
15-03-2023 Vorige vervaldatum apk
15-03-2024 Vorige vervaldatum apk
15-03-2025 Vorige vervaldatum apk
15-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Max trailer Max 110 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.377 kg
Massa leeg voertuig 11.623 kg
Toegestane maximum massa voertuig 45.000 kg
Wielbasis 1016 cm
Lengte voertuig 1380 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1190 cm
Technische maximale massa voertuig 50.100 kg
Hoogte voertuig 340 cm
Schadeverleden Schades van deze Max trailer Max 110 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 80 km/u
Schadeverleden Schades van deze Max trailer Max 110 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Max trailer Max 110 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 29
Carrosserie (omschrijving) Dieplader
Schadeverleden Schades van deze Max trailer Max 110 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 18.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Max trailer Max 110 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Max trailer Max 110 opvragen

APK-gebreken van de OR34GJ

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

21-01-2020 13:55 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
21-01-2020 13:55 Remverschil op 1 as te groot
21-01-2020 13:55 Retroreflector ontbreekt
21-01-2020 13:55 Loadindex band kleiner dan maximum aslast
19-01-2021 13:05 Remverschil op 1 as te groot
27-01-2022 15:49 Remverschil op 1 as te groot
27-01-2022 15:49 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
27-01-2022 15:49 Band onvoldoende profiel
27-01-2022 15:49 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
27-01-2022 15:49 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
26-01-2023 14:53 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
26-01-2023 14:53 Retroreflector ontbreekt
26-01-2023 14:53 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
26-01-2023 14:53 Stuurkogel te veel speling
11-03-2024 16:30 Remverschil op 1 as te groot
11-03-2024 16:30 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
11-03-2024 16:30 Wiellager te veel speling
11-03-2024 16:30 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
11-03-2024 16:30 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende
07-02-2025 13:12 Band beschadigd
07-02-2025 13:12 Vrije slag remcilinder te groot
07-02-2025 13:12 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling
07-02-2025 13:12 Remverschil op 1 as te groot
07-02-2025 13:12 Voertuig voorzien van niet toegestane lichten
07-02-2025 13:12 Band onvoldoende profiel
07-02-2025 13:12 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

Schades bekijken van deze Max trailer Max 110.

Bijwerkdatum OR-34-GJ

De gegevens van deze Max trailer Max 110 met kenteken OR34GJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Max trailer Max 110?

Schadeverleden van de OR 34 GJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR34GJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Max 110 (OR34GJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-34-GJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–34–GJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-34-GJ, een Bmw K1100 Rs motorfiets uit 1993.
  2. Verandering op plek 1: WR-34-GJ, een Hobby 12 W aanhangwagen uit 1996.
  3. Verandering op plek 2: OP-34-GJ, een Pacton N/a oplegger uit 2016.
  4. Verandering op plek 2: OS-34-GJ, een Lag O2-st oplegger uit 2020.
  5. Verandering op plek 3: OR-24-GJ, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  6. Verandering op plek 3: OR-44-GJ, een Veldhuizen P47-2 oplegger uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: OR-33-GJ, een Pacton N/a oplegger uit 2018.
  8. Verandering op plek 4: OR-35-GJ, een Veldhuizen P47-2 oplegger uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: OR-34-FJ, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 5: OR-34-HJ, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: OR-34-GH, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2018.
  12. Verandering op plek 6: OR-34-GK, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.

Meer kentekens met O, R, G en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, G en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in OR34GJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORGJ-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

15-03-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. OR-07-FT: Chereau N/a
  2. OR-11-GL: Krone N/a
  3. OR-19-GL: Krone N/a
  4. OR-20-GL: Krone N/a
  5. OR-23-BX: Schmitz cargobull N/a
  6. OR-25-GL: Krone N/a
  7. OR-28-BX: Schmitz cargobull N/a
  8. OR-30-GL: Krone N/a
  9. OR-33-BX: Schmitz cargobull N/a
  10. OR-33-GL: Krone N/a
  11. OR-37-FR: Schmitz cargobull N/a
  12. OR-37-GL: Krone N/a
  13. OR-38-GL: Krone N/a
  14. OR-41-GP: Be-combi Be350
  15. OR-49-GK: Pacton N/a
  16. OR-49-GL: Krone N/a
  17. OR-52-GL: Krone N/a
  18. OR-58-GL: Krone N/a
  19. OR-59-GL: Krone N/a
  20. OR-64-GK: Kogel Sva 24
  21. OR-64-GL: Krone N/a
  22. OR-66-GN: Krone Sd
  23. OR-70-GN: Krone Sd
  24. OR-71-GK: Kogel Sn 24
  25. OR-80-GL: Krone N/a
  26. OR-86-FG: Schmitz cargobull N/a
  27. OR-87-GL: Krone N/a
  28. OS-03-VR: Schmitz cargobull N/a
  29. OS-84-VY: Schmitz cargobull N/a
  30. OT-38-ZR: Pacton N/a

Meer Max trailer Max 110 op voertuig-zoeker.nl

Max trailer Max 110 opleggers

21 Max trailer Max 110 opleggers
Bekijk Max trailer Max 110 opleggers.
528 Max trailer opleggers
Bekijk Max trailer opleggers.

Max trailer Max 110 diepladers

vijftien Max trailer Max 110 diepladers
Bekijk Max trailer Max 110 diepladers.
272 Max trailer diepladers
Bekijk Max trailer diepladers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Max trailer zijn: Max trailer N/a, Max trailer Max 100, Max trailer Max 200, Max trailer Max200 en Max trailer Max 110.