Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Max trailer |
Model | Max 200 |
Kenteken | OR-34-DX, OR–34–DX, OR 34 DX (gespeld: Otto Rudolf Drie Vier Dirk Xantippe) |
Type | F-S43-1AAF |
Uitvoering | 3EXC00AS |
Typegoedkeuringsnummer | e2*2007/46*0217*06 |
Variant | 1A0A0 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1800 cm Lengte (L): 1375-1975 cm Wielbasis: 0911-1511 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 200 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-02-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 20-02-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OR34DX |
|
20-02-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-02-2018 | Eerste toelating |
20-02-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
20-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
12-05-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
20-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
20-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Max trailer Max 200 opvragen |
Laadvermogen | 36.863 kg |
Massa leeg voertuig | 8137 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 254 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Hoogte voertuig | 346 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 200 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 90 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 200 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 200 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 200 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 200 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Max trailer Max 200 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-01-2020 12:23 | Lijnmarkering ontbreekt |
29-12-2020 11:22 | Stadslicht werkt niet (goed) |
29-12-2020 11:22 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
23-12-2021 15:08 | Retroreflector ontbreekt |
28-12-2022 12:24 | Band beschadigd |
28-12-2022 12:24 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
28-12-2022 12:24 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
27-12-2023 12:37 | Stuurkogel te veel speling |
Schades bekijken van deze Max trailer Max 200.
De gegevens van deze Max trailer Max 200 met kenteken OR34DX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR34DX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-34-DX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–34–DX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, D en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in OR34DX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORDX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 34Â DX, gebruik dan onderstaande zoekbox: