OK-65-GT OK-80-GT

OK-67-GT: Meyer Msk 20-13

OK-67-GT Op deze pagina vind je alle informatie over OK–67–GT, een Meyer Msk 20-13. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1990. De APK van deze Msk 20-13 is vervallen op 17-02-2010 (bijna 16 jaar geleden).

Wat wil je doen met OK-67-GT?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-67-GT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Meyer
Model Msk 20-13
Kenteken OK-67-GT, OK–67–GT, OK 67 GT (gespeld: Otto Karel Zes Zeven Gerard Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze Meyer Msk 20-13 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-02-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-02-1990 (bijna 36 jaar geleden)
Vervaldatum APK 17-02-2010 (bijna 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de OK67GT

22-02-1990 Eerste toelating
08-02-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
02-02-2009 Huidige aanvang tenaamstelling
17-02-2010 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Meyer Msk 20-13 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 19.840 kg
Massa leeg voertuig 10.160 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 875 cm
Lengte voertuig 1355 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1165 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Meyer Msk 20-13 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Meyer Msk 20-13 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Meyer Msk 20-13 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Meyer Msk 20-13 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Meyer Msk 20-13 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Meyer Msk 20-13 opvragen

Bijwerkdatum OK-67-GT

De gegevens van deze Meyer Msk 20-13 met kenteken OK67GT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Meyer Msk 20-13?

Schadeverleden van de OK 67 GT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK67GT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Msk 20-13 (OK67GT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-67-GT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–67–GT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-67-GT, een Honda Gl 1200 Gold wing motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WK-67-GT, een Raasing Rt 35 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-67-GT, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: OL-67-GT, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OK-47-GT, een Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OK-77-GT, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-66-GT, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: OK-68-GT, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-67-FT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: OK-67-HT, een Koegel S***24 oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-67-GS, een Samro Sd28wjpe oplegger uit 2008.
  12. Verandering op plek 6: OK-67-GV, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fpk 60 cool(sko 24) oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, G en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, G en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 7 in OK67GT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKGT-kentekens.

Meer Meyer Msk 20-13 op voertuig-zoeker.nl

Meyer Msk 20-13 opleggers

één Meyer Msk 20-13 oplegger
Bekijk Meyer Msk 20-13 oplegger.
vier Meyer opleggers
Bekijk Meyer opleggers.

Meyer Msk 20-13 voertuigen met gesloten opbouw

één Meyer Msk 20-13 voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Meyer Msk 20-13 voertuig met gesloten opbouw.
twee Meyer voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Meyer voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Meyer zijn: Meyer Msk 10-9, Meyer Msk 20-13 en Meyer Msk 24-13.