Het kenteken van deze Mol 1314tt/24tri/36 (OB56RN) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Mol |
Model | 1314tt/24tri/36 |
Kenteken | OB-56-RN, OB–56–RN, OB 56 RN (gespeld: Otto Bernard Vijf Zes Rudolf Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Mol 1314tt/24tri/36 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-09-2010 (15 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-05-1991 (ruim 34 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-05-1991 (ruim 34 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OB56RN |
|
03-05-1991 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-05-1991 | Eerste toelating |
07-09-2010 | Huidige aanvang tenaamstelling |
15-03-2022 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Mol 1314tt/24tri/36 opvragen |
Laadvermogen | 23.270 kg |
Massa leeg voertuig | 12.730 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 36.000 kg |
Wielbasis | 937 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1192 cm |
Technische maximale massa voertuig | 36.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mol 1314tt/24tri/36 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Mol 1314tt/24tri/36 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Mol 1314tt/24tri/36 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Mol 1314tt/24tri/36 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mol 1314tt/24tri/36 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Mol 1314tt/24tri/36 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
05-06-2019 14:31 | Wiellager te veel speling |
05-06-2019 14:31 | Luchtlekkage reminrichting |
05-06-2019 14:31 | Rem- of parkeerremkabel / buitenkabel ondeugdelijk |
15-05-2020 14:54 | Achterlicht werkt niet (goed) |
15-05-2020 14:54 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
15-03-2021 16:53 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
15-03-2021 16:53 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
15-03-2021 16:53 | Veer gebroken of gescheurd |
Schades bekijken van deze Mol 1314tt/24tri/36.
De gegevens van deze Mol 1314tt/24tri/36 met kenteken OB56RN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 03-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB56RN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OB-56-RN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–56–RN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, R en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 6 in OB56RN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBRN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OBÂ 56Â RN, gebruik dan onderstaande zoekbox: