Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Mol |
Model | D712 vs/30 tri/45/56 |
Kenteken | OJ-71-NN, OJ–71–NN, OJ 71 NN (gespeld: Otto Jan Zeven Één Nico Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 110 cm a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1190-1510 cm Wielbasis: 0890-1210 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1010-1330 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-09-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 23-11-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-02-1999 (bijna 27 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-09-2024 (bijna 1 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OJ71NN |
|
10-02-1999 | Eerste toelating |
23-11-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
21-08-2019 | Vorige vervaldatum apk |
23-08-2019 | Vorige aanvang tenaamstelling |
20-11-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
19-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-09-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-09-2024 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 opvragen |
Laadvermogen | 30.550 kg |
Massa leeg voertuig | 14.450 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
21-08-2018 16:56 | Wiellager te veel speling |
21-08-2018 16:56 | Band onvoldoende profiel |
19-11-2021 16:57 | Remslang schuurt langs enig deel |
19-11-2021 16:57 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
17-02-2023 16:57 | Band beschadigd |
17-02-2023 16:57 | Vrije slag remcilinder te groot |
17-02-2023 16:57 | Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
17-02-2023 16:57 | Luchtlekkage reminrichting |
17-02-2023 16:57 | Band onvoldoende profiel |
17-02-2023 16:57 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-09-2023 16:58 | Stadslicht werkt niet (goed) |
22-09-2023 16:58 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
22-09-2023 16:58 | As of wielgeleidingselement ondeugdelijk bevestigd |
Schades bekijken van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56.
De gegevens van deze Mol D712 vs/30 tri/45/56 met kenteken OJ71NN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ71NN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-71-NN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–71–NN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, N en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 1 in OJ71NN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJNN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 71Â NN, gebruik dan onderstaande zoekbox: