OT-16-NG OT-18-NG

OT-17-NG: Mol K812/27tri/39al

OT-17-NG Op deze pagina vind je alle informatie over OT–17–NG, een Mol K812/27tri/39al. Het is een kiepwagen uit 2006. De APK van deze K812/27tri/39al vervalt op 22-09-2025 (over 10 dagen).

Wat wil je doen met OT-17-NG?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-17-NG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Mol
Model K812/27tri/39al
Kenteken OT-17-NG, OT–17–NG, OT 17 NG (gespeld: Otto Theodoor Één Zeven Nico Gerard)
Type K812/27TRI/39AL
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Mol K812/27tri/39al opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-03-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-09-2025 (over 10 dagen)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 19-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OT17NG

16-03-2006 Eerste toelating
19-09-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
23-09-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
23-09-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
22-09-2023 Vorige vervaldatum apk
22-09-2024 Vorige vervaldatum apk
22-09-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Mol K812/27tri/39al opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.050 kg
Massa leeg voertuig 5950 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 761 cm
Lengte voertuig 1012 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 905 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Mol K812/27tri/39al opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Mol K812/27tri/39al opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Mol K812/27tri/39al opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Mol K812/27tri/39al opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Mol K812/27tri/39al opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Mol K812/27tri/39al opvragen

Bijwerkdatum OT-17-NG

De gegevens van deze Mol K812/27tri/39al met kenteken OT17NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Mol K812/27tri/39al?

Schadeverleden van de OT 17 NG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT17NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze K812/27tri/39al (OT17NG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-17-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–17–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MT-17-NG, een Honda Vt 1100 c motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: WT-17-NG, een Beyerland 13044 aanhangwagen uit 1999.
  3. Verandering op plek 2: OS-17-NG, een Krone N/a oplegger uit 2020.
  4. Verandering op plek 2: OV-17-NG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2024.
  5. Verandering op plek 3: OT-07-NG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  6. Verandering op plek 3: OT-27-NG, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  7. Verandering op plek 4: OT-16-NG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  8. Verandering op plek 4: OT-18-NG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  9. Verandering op plek 5: OT-17-LG, een Talson Mega oplegger uit 2011.
  10. Verandering op plek 5: OT-17-PG, een Koegel Sn24 oplegger uit 2022.
  11. Verandering op plek 6: OT-17-NF, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  12. Verandering op plek 6: OT-17-NH, een Lag N/a oplegger uit 2022.

Meer kentekens met O, T, N en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in OT17NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTNG-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-03-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. OJ-02-GL: Van eck Ut-3b1
  2. OJ-03-GL: Van eck Ut-31
  3. OJ-04-GL: Van eck Pt-3z1
  4. OJ-05-FF: Schmitz Sko 24
  5. OJ-08-GL: Burg Bpo 15-27 Srnxx
  6. OJ-10-GL: Burg Bpo 12-27 Grnxx
  7. OJ-12-GL: Burg Bpo 13-28 Grnxx
  8. OJ-14-GL: Stas Sz339v
  9. OJ-18-FS: Lag O3-43 01
  10. OJ-20-FS: Lag O-3-43 01
  11. OJ-31-GJ: Pacton T3-009
  12. OJ-32-GJ: Pacton T3-009
  13. OJ-33-FP: Schmitz Sko 24
  14. OJ-34-FP: Schmitz Sko 24
  15. OJ-35-FP: Schmitz Sko 24
  16. OJ-37-FP: Schmitz Sko 24
  17. OJ-38-FP: Schmitz Sko 24
  18. OJ-39-FP: Schmitz Sko 24
  19. OJ-42-FX: Schmitz Sko 24
  20. OJ-42-GF: Doornwaard Dt 5000 oz
  21. OJ-66-GG: D-tec Ft-43-03v
  22. OJ-68-GG: D-tec Ft-43-03v
  23. OJ-72-FS: Groenewegen Dro-14-27
  24. OJ-76-FS: Groenewegen Dro-14-27
  25. OJ-77-FS: Groenewegen Dro-14-27
  26. OJ-97-GK: Jumbo Do 270.6
  27. OJ-98-GH: Krone Sdr 27
  28. OL-25-YS: Pezzaioli Sba63u
  29. OS-45-VH: Es-ge Es-ge
  30. OV-26-JB: Van eck Ut-3ln

Meer Mol K812/27tri/39al op voertuig-zoeker.nl

Mol K812/27tri/39al opleggers

één Mol K812/27tri/39al oplegger
Bekijk Mol K812/27tri/39al oplegger.
29 Mol opleggers
Bekijk Mol opleggers.

Mol K812/27tri/39al kippers

één Mol K812/27tri/39al kiepwagen
Bekijk Mol K812/27tri/39al kiepwagen.
vier Mol kippers
Bekijk Mol kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Mol zijn: Mol M14/27tri/44, Mol M225, Mol Mol, Mol D712/20t/38/47 en Mol 811/10/19.